???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

6 Kasım 2010 Cumartesi

Seçmece Değil Saçmaca Bunlar

Ne kadar karasız bi' insanım ben... Her konuda böyleyim. Yapsam mı yapmasam mı, gitsem mi gitmesem mi, desem mi demesem mi...  Bir türlü tamam nokta bitti 3 sn. içerisinde verdim kararımı diyemiyorum. Hep '-mı acaba' modundayım. Zihnim saniyeler içinde yüzlerce seçenek sunar önüme. Seçeneklerin sonuçları canlanır zihnimde. Acaba acaba derken iş işten geçmiş olur.
Kararsız olmadığım tek konu alış-veriş. Alış-veriş yaparken gel bir gör beni asla ikilemde kalmam. Girerim alırım çıkarım. Öyle ki alış-veriş yaptığım mağazalar zaten belli olduğu için kabine bile girmem. Mağazaya girerim, şöyle bir göz gezdiririm, seni seçtim pikachu derim kasaya gider ödemeyi yapar alıp çıkarım.  O yüzden arkadaşlarım alış-verişe çıkmaya bayılır benle. Satış temsilcileri için de tam sorunsuz müşteri tipiyimdir. Hiç dibimden ayrılmazlar o yüzden. İkilemde kaldığım nokta fiyat konusunda oluyor bazen acaba buna bu kadar verilir mi diye ama bir kötü huyum var bir şeyi beğendiysem o şey ya alınacak ya alınacak. İçimde kalacağına dolabımda kalsın di' mi?! Öyle ki alıp da hiç giymediğim şeylerle bile bi' kreasyon oluşturulabilir. Neyse bu konuya girmeyeceğim zaten kendime yeteri kadar kızıyorum içten içe bu hususta
Ya alınacak ya alınacak dedim ya ben küçükken istediğim bir şey alınmadığı takdirde hasta olurmuşum, o gün ateşim çıkarmış, anjin olurmuşum, içim dışıma çıkarmış, istediğim şeyi sayıklarmışım ateşten. Ne ilginç değil mi? Yada bana öyle geliyor (: Bir anne-baba için kabus gibi bir şey olması lazım. Çocukken bile tuhafmışım. Neyse büyüdüm de istediğim bir şey olmayınca hastalanmıyorum çok şükür artık sadece huysuzlanıyorum. Nihahahaha...
İşe başlayana kadar dünyanın kendi eksenim etrafında döndüğünü sanırdım. Hep her istediğim olurdu. İşe başlayınca çok zorlanmıştım o yüzden ilk sene. Müşteriler benim değil ben müşterilerin istediğini yapıyordum. Tuhaf bir duyguydu. İlk başlarda çok çabaladım onları değiştirmek için ama hangi birine yetişeyim başaramadım vazgeçtim. Onları olduğu gibi kabul ettim artık.
Dün canım dondurma istiyor demiştim ya bugün etkileri devam ediyordu dayanamadım öğlen bir güzel sundae yedim. Üstüne buzlu milkshake istiyordu canım aslında ama tuttum kendimi. Kalori patlaması oluşturmaya gerek yok değil mi?
Bir de niyeyse 2 haftadır mutsuzum. Şu sunumlar, ödevler yüzünden sanırım kastım biraz. Bir de yoğun günler geçiyorum iş hayatımda da. Tatile gitmek istiyorum ama hobaa eller havaya yapacağım bir yere değil de manevi huzur bulacağım bir yerlere.... Şu dünyanın gailesinden uzaklaşmak istiyorum bir
dönem, huzura ihtiyacım var... Arayanlara da aradığınız kişi şuan huzur keşfi için yolculuğa çıkmış bulunmakta diye not bırakmak istiyorum.....

23 yorum:

  1. Huzur keşfi hmm bulabilecigini sanmıyorum.

    YanıtlaSil
  2. huzur neredeyse bulunca bana da gönder uzun süredir bu kızı boşlamışsın bak olmuyo böle de :)

    YanıtlaSil
  3. yeni teman gayet hoş, cadoloz yönünü ön plana çıkarmışsın :)
    poturum ya gel yanıma diyorum sana hem hoba eller havaya yaparız hemde senle maneviyatlara yolculuğa çıkarız :/ hem bak burda sezon iyi bu sene anlarsın ya yihyihiyh =)

    YanıtlaSil
  4. 8ex-en8 bulunca sana da paket yapıp göndereceğim ((;
    drukiyyes merak etme bi bulayım bi daha bırakmayacağım önce hesaplaşmak lazım tüm alacak verecek bitene kadar sömürürüz canım (((x
    MOMOL um desene baştan sezon iyi diye huzuru buldum bile bak bi anda nihahahaha :P

    YanıtlaSil
  5. İşte bu yeni temana bayıldım!! Güle güle kullan! :)
    Ya beğendiğim bir şeyi almak konusunda ben de öyleyim, para cebimde, o şey aklımda kalacağına; dolabımda dursun güzel güzel, değil mi ama?!
    Bu arada afiyet olsun, benim de canım çekti sundee, ben de yiyim baari; oohh!! :D

    YanıtlaSil
  6. pardon yorumu ben yaptım seda ama canın hesabı açıkmış

    YanıtlaSil
  7. MeLLycim sevindim beğenmene biraz geç açılıyor ama idare edeceğiz artık :P
    biz bayanlar mevzu alış-veriş olunca kendimizi kaybediyoruz zaten ((: şimdiden sana da afiyet olsun cnm (:
    seda anlaşıldı tamam :D
    Benyeşileçalanelagibiçikolataromalıhuysuzbireylülüm! çook teşekkür ederim. beğenmenize sevindim ((:

    YanıtlaSil
  8. teman ciddi anlamda çok hoş. değiştirme benceee!!

    YanıtlaSil
  9. oy birliği ile cadı kız forever o zaman (((:
    güzel yorumun için teşekkürler Syhn (x

    YanıtlaSil
  10. evet bunlar can sıkıntısı belirtileri :))

    YanıtlaSil
  11. Merhaba Blogumda mimlendiniz:)

    YanıtlaSil
  12. timeout aynen öyle tam üstüne bastın önümde okunup algı süzgecinden geçirildikten sonra özet çıkarılması gereken 3 koca kitap var ama yılmıyoruz bi gözümüz blogta diğeri kitapta yuvarlanıp gidiyoruz :P
    Nisacım teşekkürler mim için en kısa zamanda cevaplayacağım inşallah ((;

    YanıtlaSil
  13. Su anda aynı durum bende de mevcut oldugu icin damdan düşenin halinden anlar bir pozisyonum var..4 derse ait ödevler,okunmayı bekleyen notlar off off offf... :))

    YanıtlaSil
  14. Allah'ım cümlemize kolaylıklar versin... :|
    Tek celsede verip kurtulalım şu derslerden aminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ((:
    bu da tembel öğrenci duası :P

    YanıtlaSil
  15. olsun güzel bir dua :D amin :D

    YanıtlaSil
  16. ben de birşeyi içime sinmeden almam...ama içime sindiyse de ya almam lazım ya da almam lazım :)
    şu ödev ve sunum dönemi inan tez döneminden daha iyi :))) Allah yardımcımız olsun inşaallah ;)

    YanıtlaSil
  17. SİHİRLİSEPET amiinnn işimiz Allah a kaldı cidden. (: beğendiğimiz herşey herşey bizim olsun nihahaha yaşasın bencillik :P

    YanıtlaSil
  18. şekerim her zaman Allah a kalmış işimiz ama galiba biz yeterince çalışamıyoruz :) ama çalışamıyoruz dedim dikkat edersen :))) yoksa çalışmıyo muyuz?hayır hayır olamaz çalışmamız lazım,bitirmemiz lazım bir an önce :)))))))))))bu arada beğendiklerimizin de bizim olmasında bir sakınca görmüyorum nihohahaahaaaa :)))

    YanıtlaSil
  19. :) yine şirin bir yazın :)

    kararsızlık, alışveriş, çocukluğun, iş, dersler, huzur tatili.

    :)

    YanıtlaSil
  20. blogunun eski halini bilmiyorum ama bu hali hoş. kolay okunuyor, bakılıyor.

    p.s. ı love you. ne hoş filmdi ama.

    dondurma sevdiğin belli.

    görüşürüz...

    YanıtlaSil
  21. SİHİRLİSEPETcim canım nasıl mutlu ediyor yorumların beni. Tam benlik. Evet ya biz çalışmıyor değiliz ki :P Biz istemezmiyiz yoksammm deli gibiiimmm çalışmayı. Şartlar öyle gelişiyor :p
    öptüm cnm ennn kocamanından. ((:

    deepblueeagle tema için teşekkürler bu yazıyı yazdıktan sonraki kaçıncı temam bu acaba :P dolayısıyla yeni temam için güzel yorum almak sevindiriciydi. (:
    sizin şirin yorumlarınıza şirin yazılar yazmak düşüyor bize de. ((((((x

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;