???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

22 Kasım 2010 Pazartesi

"MİM"sel Açılım

MİMsel durumlar var ya, öncelikle beni MİMleyen tüüüüm blogdaşlarıma,  blogcanlara kocaman kocaman teşekkürler, sevgiler, öpücükler ... Henüz cevaplamadığım 5-6 tane mimim var sanırım rezilim biliyorum ama cevaplayacağım gerçekten ki... MİMsel özürler buradan sizlere... :'(
Komik bi tesadüf belki ama MİM diye bir dersim vardı benim üniversitedeyken. İlk MİM diye duyunca ne oluyor ya haayıııııııır diye geçirmiştim içimden burada da mı buldun beni bırak peşimi diye. Makro İktisadı Modeller yani kısaca Mimdir Mim işte. Bu da "MİM"sel açılım olsun benden size.

***
Söze nereden başlayacağımı bilemiyorum tatil sonrası bugün iş başıydı malum dolayısıyla dipteyim sondayım bildiğin depresyondayım blogcan. Sabah kalkamadım tabi yine Allah'ım yaa ben kaçta kalkıyordum acaba işe gitmek için falan gece boyu bunu düşündüm. Bu yüzden uyuyamadım sonra uyanamadım. Gülme, dalga da geçme, içinden salak yaaaa da deme tamam mı? :( Cidden unuttum yani, işe gitmek için kaçta kalkmalıyım acaba çalar saatimi kaça kuruyordum diye düşündüm çünkü ben hemen kalkamam yataktan ayılamam. Örnek sabah 8 de kalkıyorum ama çalar saatimi 6:45'e kuruyorum. Her 15 dk.da bir erteliyorum, ertele ertele her 15 dk.da bir o gudubet çalar saati dinle dinle derken en sonunda cinnet geçirip kalkıyorum yataktan. Yoksa 8:00 da kalkmak için 8:00'e kursam saati dön o yana dön bu yana öff pöööff son bi' dk daha uyuyayım söz kalkacağım, tamam tamam son 3. sn bu sefer kesin kalkacağım falan diye kendimle konuşurken geç kalıyorum.

***

Sanki 9 gün değilde 9 yıldır tatildeyim. Tamamen resetlemişim kendimi yine. 2 gün tatil veriyorlar sonra tatil dönüşü çık işin işinden çıkabilirsen. Deli gibi yoğunduk bugün. Nefes almaya vakit bulamadım desem yalan olmaz sanırım. Mesleğimi seviyorum aslında, bakmayın serzenişlerime, bir sabahları bir de insanları sevmiyorum sanırım. Sinir oluyorum, aklıma geldikçe çıldıracak gibi oluyorum. Bir de nasıl dikkatli dikkatli bakıyorlar adama hepten cinlerimi tepeme çıkarıyorlar. Öyle dikkatli inceliyorlar ki bir gün dayanamayacağım kaşımda kaç adet kıl vardı diye yada kirpik adetimin karekökünün 3'e bölümünden kalan sayının sinüsünü soracağım birine. Ben bile o derece incelemiyorum kendimi.  Bugün bir işlemim vardı oradan bir bayan gelmiş dibimde duruyor bana bakıyor. Hanımefendi dedim gayet kibar, işlemim var müsaade edin bitince size de yardımcı olurum ama yok dibimden ayrılmıyor. Zaten yoğunuz dedim ya en sonunda patladım bakmayın bana öyle bir gidin ileride durun rahatsız oluyorum dedim. Dedim yani o hışımla tek celsede çıktı ağzımdan, iyi başka bir şey demedim.
 
***
Bir insan bir insana neden bakar, ben kafamı kaldırıp tenezzül edip de bakıyor muyum hiç birinize, sadece bakmakla bir bakışla hiç bir şey olmuyor maalesef öküz-tren muhabbetinden başka, bak bak sonu yok yani varsa bir şey gelip söylersin di' mi, söyleyebilmelisin en azından, bakmasın bana kimse... Kötüyüm ben ya kötüyüm bildiğin kötüyüm pişman da değilim. Keşke böyle sözde değil de gerçekten kötü olabilsem bir de. Beverly Hills'ten Bianca'cım tıpkı senin gibi kötü biri. Bir insan bir insana neden sadece bakar ki, saçma!!!
Neyse ben yine iyi kız olup sütümü içtim, artık uyku vakti. Malum yine mecbuuurenn mecburen erken kalkmak mecburen işe gitmek mecburen mecburiyettennn..... (:

8 yorum:

  1. Bu linkte mimlendiniz :)

    http://www.anindayorum.com/2010/11/derin-bir-mim.html

    YanıtlaSil
  2. gece gece güldürdün beni blogcan :)

    YanıtlaSil
  3. inan bende düşündüm,kaçta kalkıyodum diye :)))telefonumun alarmını da kurmuştum.o da çalmamış.yeni aldım telefonu,bi ayarı varmış kapalıyken çalması için :) annem uyandırdı,az daha geç kalıyordum...şu bakış olayından bende çok şikayetçiyim...dediğin gibi bi derdin varsa gelsöle kardeşim ;)bi de kediye bayıldım,saatlerce karşısına geçip gülebilirm,sinirlerimmi bozuk ne ;)

    YanıtlaSil
  4. Lütfi MUTLUER mim için teşekkürler ((: şimdilik mimdanlıkta yerini aldı o da ama ilk fırsatta cevapalayacağım inş. (;
    deepblueeagle biz sizin gibi hem güldürüp hem düşündüremiyoruz :( anca güldürüyoruz ne mutlu bize o zaman. :p blogcanlar gülsün dünya gülsün ((:
    SİHİRLİSEPETcim bi tane daha benden olduğuna sevindim inan kendimi bi tuhaf hissediyorum bazen :p kedi ise tam psikopat bu konuda da sen yalnız değilsin al benden de o kadar ((: ruhdaşımı mı buluyorum ne :D

    YanıtlaSil
  5. selam blogumda bir mim in vaar :) blogunu takip ediyorum.Yazı dilin ve samimiyetin çok güzel...Okumaktan keyif alıyorum.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Medanşeri, ben de çalıştığım zamanlarda yatağa adeta yapışır, telefonun alarmını erteleye erteleye evden son saniye büyük bir telaşla çıkardım. Neyse geçti artık o günler, darısı senin başına, sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. ilknurcum bu güzel ve samimi yorum için de ben sana çok teşekkür ederim çok mutlu etti beni mimde cevaplacanaklar listesinde yerini aldı ilk fırsatta söz (((:
    Zencefil ve Tarçıncım ahh ahh darısı başıma inşallahh ((: aynen bende öyle son saniye telaşlarım bitmiyor hiç çok iyi anlarsın beni bu noktada (:
    öpüyorum ikinizi de sevgilerlee... ((:

    YanıtlaSil
  8. bayadır yazmıyorsun ama yeni teman oldukça güzel olmuş...İnsanları engelleyemezsin ne olursa olsun bakarlar.. güzel veya yakışıklı olursun bakarlar.. konuşmazsın sessizce oturursun bakarlar, dünyayı takmaz kulaklıkla müzik dinlersin bakarlar, ben zamanında baya denedim.. her şekilde bakıyorlar.tek çözüm onları yokmuş var saymak.Anca öyle atlatabilirsin.Neyse daha fazla saçmalamamak için bu kadar benden..metalsimyaci.blogspot.com a eklicem seni.. bakalım. kolay gelsin...

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;