???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

25 Kasım 2010 Perşembe

MİMDİR MİM -4-5-6-

Ne zamandır mimlere cevap veremiyordum ve bundan üzüntü duyuyordum ve işte gün bugün blogcanım.  (: Nostalji yaptım geçmişe gittim, mimlerimi tek tek bulmaya çalıştım. Gözümden kaçanlar olduysa eğer şimdiden çok çok özür dilerim. Böyle geçmişe yönelik mim cevaplamak çok zor oluyormuş  Hem mimleyecek kimse kalmamış oluyor hem de mimlerin kimlerden hangi konularda geldiğini bulmak çok zor oluyor. :(
Mim cevaplamaya başlamadan önce hemen hemen herkes bu mimleri cevaplamış dolayısıyla mimleyecek kimseyi bulamadım, ama siz eğer "Seni gıcık medanşeri bak ben daha bu konuda mimlenmemiştim ama mimlenmek istiyordum demek beni okumuyormuşsun pis seni derseniz!!!" bildirin hemen o anda zevkle, itinayla mimler bunu benim kocakafalığıma vermenizi sizden rica ederim. (;  

*** Sevgili kitapkurdu 12.11.2010'da tam olarak şu konuda mimlemiş beni.

Kitaplığınızın karşısına geçin.Gözlerinizi kapatın.Derin bir nefes alın.Elinizi kitapların üzerinde gezdirin ve birini seçin.Şimdi gözlerinizi açın.Bir kitap seçmiş durumdasınız.O kitabı satın aldığınız, ya da hediye gelmiş de olabilir, anı hatırlamaya çalışın.İlk kez okuduğunuzda neler düşünmüştünüz, hatırlayın.Şimdi sayfaları şöyle hızlıca bir dolanın ki, kitabın kokusu burnunuza gelsin.Evet, ne güzel bir koku bu!55.sayfayı bulun.Sayfayı tekrar okuyun.Sayfadan bir paragraf seçin ve mim konusu olarak bunu blogunuza yazın.Daha sonra siz de 3 arkadaşınıza cevaplaması için gönderin.

Öncelikle mim için kitapkurduna teşekkürler bir kez daha (: Benim kitaplığım yoktur elimde kitap tutamam, romanlarımı okuyunca hemen hediye ederim birine veya birisine okuması için verdiğim kitabı geri almam genelde sadece bii sürü biiiiiiii sürü ilim-irfan kitabım var.  Yine de denildiği gibi geçtim kitaplarımın önüne veeee derin nefes alıp gözlerimi kapayıp şöyle bir iki aşağı-yukarı, aşağı-yukarı yapıp elimle sonunda birini aldım. Kitabı ne zaman aldığımı hatırlamıyorum ama almak istediğim zamanları hatırlıyorum. İlk kez işe giderken serviste okumuştum ve yine süper bir kitap yazmış diğerleri gibi demiştim, orjinalliği, hikayeleriyle beni benden almıştı her sefer olduğu gibi Ayşe Kulin. Ayşe Kulin - Bir Varmış Bir Yokmuş kitabımız. Kitabın bir tarafında gerçek hikayeler varken diğer tarafında Ayşe Kulin'in kendi yazdığı hikayeler var. Kitapları benim gibi bir baştan bir sondan okuyanlar için birebir. Kitabın kokusunu da içime çekip 55. sayfasıbı açıyorum 2 tane 55. sayfa var bi' baştan bi' sondan biri Münir'in Öyküsü'nü diğeri Kedi isimli hikayeyi anlatıyor tabi ben kediyi seçiyorum ve işte paragraf...
"Adam yerinden kalkmaya davranırken, kucağına zıplıyorum aniden. Beni fırlatıp atsın mı, okşasın mı bilemiyor. Sağ eli sırtımda, öyle kalıyor. Tırnaklarımı pantolonuna geçirip, gurulduyorum. Pantolonu zarar görmesin diye, hemen itmiyor beni. Fırsattan istifade hızla dışarı çıkıp odasına koşuyor ve kapıyı kilitliyor hanım. Neyse ki bu kez anladı ona zaman kazandırmak istediğimi. Daha da iyisini yapacağım, benim için şu anda kolay olmasa bile. Kendimi iyice zorluyor, adamın kucağına işiyorum sıcak sıcak. Küfrederek beni ensemden tutup uzağa fırlatıyor. Ayağa fırlayıp banyoya koşuyor. Bu işi onunla ilk tanıştığım gün yapmak istemiştim ama cesaret edememiştim."

Evet hikayemiz bir kedinin ağzından anlatılıyor, kediciğin gözünden sahibinin yaşadığı inişli-çıkışlı hayat hikayesini anlatıyor. Kitapkolik biri olarak cevaplarken resmen kendimi kaybettiğim bir mim oldu. Bıraksanız tüm kitabı yazardım herhalde. 


*** Garip alışkanlıklarınız veya yapamadıklarınız mimini ilk çıkaran DenizKayra 09.10.2010 tarihinde ve 11.10.2010 DOZ BÜYÜCÜSÜ tarafından mimlenmişim. 
Deniz.Kayra'nın ifadesiyle,

Garip alışkanlıklarınız veya yapamadıklarınız nelerdir? 7 madde ile anlatın..
Şimdi ilk olarak ben garip biriyimdir söyleyeyim öyle 7 madde ile sınırlandıramazsınız beni. Ama yine de bir yerden başlamak gerek deyip başlıyorum yazmaya. 

Mim için Deniz.Kayra ve Dozbüyücüsüne sonsuz sevgiler... 

1. Ben solağım birçok garipliğimde bu özelliğimden kaynaklanıyor dolayısıyla top 7 listemin başında çoğu kişi tarafından tuhaf karşılanan solak olmamı yazıyorum ve bununla birlikte gelen mecburi alışkanlıklarımı. 
2. Benim dağınık bıraktığım bir şeyi başkasının toplamasından nefret ediyorum. Ben toplamayı bilmiyor muydum, bırak dağınık kalsın bir bildiğim var demek ki. İnsanların bunun için bir de benden teşekkür beklemesi iki kez çıldırtıyor beni hem suçlu hem güçlü diyorum içimden. Nankör müyüm ne?!
3. Ütü yapmayı çok severim hem de çooookkk. Tuhaf biliyorum ama seviyorum işte garip bir şekilde. 
4. Et yemem yiyemem beyaz-kırmızı fark etmez ama biri vejetaryan mısın diye sorduğunda evet de diyemem. Neden ben de bilmiyorum, direkt yooo aslında değilim değilim deeee yiyemiyorum işte. Kendim evet vejetaryanım diyorum da biri sorunca direk yoooooooooo modundayım. 
5. Hayatımda tüm istediklerimin elde edene kadar peşinden koşarım, elde ettiğim an benim için değeri sıfırlanır. Kötü bir huy ama böyleyim değişemiyorum. Basit örnek çok sevdiğim ama çok pahalı olan bir şeyi deli gibi isterim, alırım, ama sonra bir kez bile giymem, sıfatına bile bakmam. Her konuda böyle olunca olmuyor tabi. Psikolojik sorunlarım var sanırım. 
6. Tek başıma otobüse-dolmuşa binip bir yerlere gidemem. Hadi medanşeri atla gel dese biri gelemem. Yön-yol özürlüyümdür. Hep dalga geçerler koca kız oldun, okullar bitirdin, şuraya yalnız gidemez misin diye ama gidemem. Ne başka şehre ne de aynı şehirde başka ilçeye hatta aynı ilçenin başka bir semtine dahi tek başıma gitmem gidemem.
7. Küfür edemem, içimden bile. Bence tuhaf değil gayet güzel bir alışkanlık ama tuhaf geliyor çoğu kişiye nasıl yani diye ama öyle içimden zihnimden bile geçiremiyorum istesem de olmuyor. 

*** 20 soru mimini  ilk defa çikaran sevgili  Yeritimli Karanfil 'den 07.11.2010 da, deepblueeagle ve Deniz.Kayra 22.11.2010 da , Lütfi Mutluer 23.11.2010 da ve son olarak 24.11.2010 da ilknur   hepinize çok çok teşekkürler blogcanlar ((:

1. En sevdiğiniz kelime?
- poturum,momolum,gutguturunam
2. Nefret ettiğiniz kelime?
- olması gereken 'k' harfi yerine 'g' harfiyle söylenen tüm kelimeler, ör: koltuk-goltuk, kız-gız vs. 
 -yor ekindeki '-r' nin hiçe sayılması. Örnek: geliiyooomm, gidiyoomm.
3. Ne sizi heyecanlandırır?
- Heyecanlı bi' tip değilimdir, öyle kolay kolay heyecanlanmam. Yaşayıp görmem lazım bilemedim şimdi. 
4. Heyecanınızı ne öldürür?
- Heyecanımı paylaşmak istediğim kişinin ruhsuz ruhsuz dinleyip, tuhaf yorumlar yapması
5. En sevdiğiniz ses nedir?
- Su, Coldplay solisti, saatin tik-tak sesi, bakma öyle be şaka yaptım. (:
6. Nefret ettiğiniz ses nedir?
- Sabit telefonların dülüü lüü lüü lüüüüü sesi, kapı zili, çalar saatin uyandırma sesi ve asıl para sesi en çok senden nefret ediyorum.
7. Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?
- Pazarlamacı
8. Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz?
- Zihin okumak, arada bir de uçsam fena olmaz hani. 
9. Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz?
- Immhhhh... Daha sabırlı, çalışkan, iradeli, kısaca daha "iyi" (içini siz doldurun) biri olurdum da kim bilemedim yok öyle somut birisi 
10. Nerede yaşamak isterdiniz?
- Bana kalsa önce yaşamak ister miydiniz diye sorulmalı gerçi ya yine de ailemle, sevdiklerimle olacağım, mutlu olabileceğim herhangi bir yer olabilir sevdiklerim canım ailem yanımda olduktan sonra çok da önemli değil bence.
11. En önemli kusurunuz nedir?

 - Kimseye güvenememek, fazlaca realist düşünmek, kimseyle küs kalamamak
12. Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi?
- Uykuya düşkünüm, "bana ne"ciyim, "ben istedim olsun"culuğum, her şeyi son ana sıkıştırma huyum da var tabi, bir de çikolata, daha da var ama söylemem... 
13. Kahramanınız kim?
- Safinaz Temel Reis için kahramanım benim, erkekim benim derdi bak o geldi şimdi aklıma lakin o kadar. Başka da birşey gelmedi.
- Kuçurik adında köpeğim vardı benim canımmm ama komşumuz kahraman diye seslenirdi ona kuçurik demezdi. Bak yavrum geldi aklıma trafik kazası sonucu hayatını kaybetti :(
14. En çok kullandığınız küfür?
- Küfür edemem ben ama salak derim :( Sık kullanırım yani...
15. Şu anki ruh haliniz nasıl?
- Karamsar ( acaba derslerimden geçebilecek miyim)
- Endişeli ( saat geç oldu yarın sabah kalkabilecek miyim)
-Mutlu (balığım happ happ diye ses çıkartıyor, ağzından baloncuk çıkartıyor )
16. Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?
- Boş insanım ben bir felsefem bile yok. 
- Hiç ölmeyecekmiş gibi bugün yarın ölecekmiş gibi ahiret için çalışmak. olmasını istiyorum ama beceremiyorum.
17. Mutluluk rüyanız nedir?
- Rüya aleminde yaşamam ben pek ama ailemle sevdiklerimle mutlu mesut yaşamak, bilinçli bir müslüman olmak, insanların akıllı olması, savaşların bitmesi, herkesin şuurlu olması, alkol-uyuşturucu-sigaranın hiç olmaması, kötü niyetli insanların hiç olmaması vb. tabi madem rüya göreceğim bir de Audi Q7'im olsun tam rüya olsun (:
18. Sizce mutsuzluğun tanımı?
- Sevdiğim kişilerin yanlış yapması, evet evet kesinlikle bu.
19. Nasıl ölmek isterdiniz?
- Şehit olmak isterdim, üzerimde de hiç kul hakkı olmadan ölmek, ölümün bile hayırlısı, çekmeden kimseye çektirmeden...
20. Öldüğünüzde cennete giderseniz ALLAH 'ın size ne söylemesini istersiniz?
- Bu nasıl bir soru böyle (:  Cevap veremem yani şimdi ne desem boş, zihnim durur sanırım ama ALLAH'ım biliyordur zaten ne istediğimi isteyeceğimi. Benim istekte bulunmama gerek yok şayet cennete gidebildiysem. (:

*** Evet uzun yazı okumanın sıkıcı olduğunu biliyorum, biliyorum daaa bu sefer mecbur kaldım. Mazur gör blogcan tamam?! (:

9 yorum:

  1. toplu katliam gibi toplu mim :P

    YanıtlaSil
  2. üzerinden yük kalkmış :)

    ben de veririm romanları :)))

    çoook garipsin çoook :)

    momolum :)

    coldplay :)

    zihin okuma :)

    tabii geçeceksin sınavlarını :)

    YanıtlaSil
  3. çok hoşuma giderek ve eğlenerek okudum yazdıklarını..sabah sabah yüzümde tebessümle okudum çok zevkle yazdığın belli oluyor.ütüyü sevmen ne hoş bana yardıma gelirsin artık..öptüm..

    YanıtlaSil
  4. ben de solağım ehe he :)bir çırpıda okudum yazını...ellerine sağlık cnm.

    YanıtlaSil
  5. teyzecim annem diyo ki sen bunca mimiş cevaplamaya çalışacağına oturup derslerine çalışsaymışsın endişe ve karamsarlık falan kalmazmış:)))neyse sen anneciğime bakma onun ne kadar mükemmeliyetci ve sıkıcı oluğu malum..bu arada ütü yapmayı sevmende genetik olabilir diyor anneciğim..çünkü o da severmiş ütü yapmayı:)))))))

    YanıtlaSil
  6. blogunuzu google de garfield e ait resim ararken buldum...çok güzel yazmışsınız...hitap şekliniz çok hoş...bunu niye yazdım.. bilmiyorum bu kadar güzel bir şeyi övmem gerekiyordu..nese size kolay gelsin....

    YanıtlaSil
  7. deepblueeagle yine samimi içten bir yorum ((: hem samimi hem içten dedim anlatım bozukluğu yaptım gördün mü :P inşallah geçerim dersleri inşallahh :/ garip değilim de garibim aslında öyle tuhaf birşey yani :P
    yorumun için çok teşekkür ediyorum. (:
    sevgilerle..
    Deniz.Kayracım okumana çok ama çok sevindim çünkü uzun yazıları okumayı sevmediğini biliyorum (: çok mutlu ettin beni tabi ne zaman istersen sen bana yolla ütüleri kılıç gibi yapar geri gönderirim itinayla :p hele bebek kıyafeti ütülemede 4 yiğenden sonra üstün ihtisas sahibi oldum bilgine. :p öpüyorum en kocamanından ... ((:
    SİHİRLİSEPETcim ben zaten artık korkmaya başladım bence sen bensin yada ben senim. :p öyle karışık birşeyler işte. :D böyle uzun bir yazıya maruz bıraktığım için sizleri özür ama okumanız sevindirdi beni öpüldünüz efendim. :*
    gutguturunam sen bakma bana bilirsin çok marifetliyimdir kız deil bişe'imdir. :D annen iyi bilir :p gerçi anneciğinle aynı bölümde okuyacaktık ama ben yine sattım hemen çabuk çabuk gittim başladım yüksek lisansa şimdi ağlıyorum işte. :p medanşeri teyzen hep böyledir zaten sende alışacaksın zamanla onun maymun iştahlıklarına. :(
    Metal Simyacı yorumunuz için çok çok teşekkür ederim, çok naziksiniz, ne diyeceğimi bilemededim gerçekten. :p bir garfield sever olmanıza da sevindim. (:
    sevgilerle...

    YanıtlaSil
  8. SELAM VE SEVGİLER ARKADAŞIM.MİM OLAYINA UZAĞIM LAKİN OKUMAYI PEK EVERİM.KEFİFLE OKUDM

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;