???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

16 Kasım 2010 Salı

İsmi Cismi Kiss Me (:

Lise yıllarında bir arkadaşım vardı: Özgür. Okulda birlikte, dershanede birlikte, özel derste birlikte. Hemen hemen 24 saat bir aradaydık. Gak özgür guk özgür, her iki lafımdan biriydi kendisi. Biz bir elmanın iki yarısı olamasak da iki delisiydik kesinlikle. Deli bildiğin deli işte açıklama yapmayacağım. Haftada bir bilemedin iki maksimum üç özel ders alırdık birlikte. Derslerden bir tanesini Özgür'lerde alırdık. Ders saatinden bir-iki saat önce babam beni onlara bırakırdı. Evde de o zamanlar (hiç neden diye sorma gereği duymasam da) kimse olmazdı. Biz iki deli kakara kikiri... Bir gün babamın işi vardı amcam bırakacaktı beni. Yolda gidene kadar yine ondan bahsettim. Özgürle şöyle yaptık böyle yaptık, şöyle oldu böyle oldu. Amcama neyse çocuk işte anlatıyor saçmalıyorum kendi çapımda. Amcam dedi ki ders kaçta başlıyor, dedim şu saatte, erken değil mi dedi ama biz erken buluşuyoruz dedim. Dersten önce sanki hiç bir arada değilmişiz gibi yapmamız gereken şeyler olurdu hep. Neyse işte dedi evde kim var kim yok. Dedim kimse yok. Özgürle ben sadece. Tabi ben bu arada hala anlatıyordum şöyle de böyle diye. Hiç unutmuyorum tam evin önüne geldiğimizde amcam ben de bir geleyim mi olmuştu. Bizi ne zaman tanıştıracaksın falan diye soruyordu. Bir iki dakika böyle afallamıştım nasıl yani falan diye sonra birden şimşekler çakmıştı beynimde. Amcaaaaaaaaaa Özgür kız arkadaşım benim diye. (: Anlattıklarımı düşününce nasıl utanmıştım sonra. Amcam özgürü erkek sanıyormuş meğersem.
Üniversite yıllarımda da Cihan diye bir arkadaşım vardı. Bir dönem samimi olmuştuk. Telefonuma gelen her iki mesajdan biri ondandı, benim gönderdiğim her iki mesajdan biri onaydı. Tam böyle ders seçme dönemiydi. Seçmeli dersler konusunda ne yapmalı ne etmeli diye epey kafayı bozmuştuk. Benim içim dışım birdir genelde, gizli saklım yoktur. Ağzımda bakla ıslanmaz söylemesi ayıp. Ama kendimle ilgili olan konularda onun haricinde çok pis sır saklarım o ayrı. İçimi bi' döksem yer yerinden oynar o derece yani. Tamam abarttım itiraf ediyorum. (: Bizimkiler ben cihan aşağı cihan yukarı dedikçe merak etmişler tabi kimdir bu cihan diye. Dışarı çıkarken de cihanlayım diyordum. Birgün telefonumu abime vermiştim. Dedim ya gizlim saklım yoktur zaten diye mesajlar falan kalmış öylece temizlemek aklıma dahi gelmemişti hafızayı. Ağabeyim dayanamamış ablama sormuş cihan kim ki acaba diye. Ablam demiş bende duyuyorum sürekli ama öyle birşey olsa medanşeri söyler dedim ya ağzımda bakla ıslanmaz diye. Bana da soramamışlar kendi çaplarında '-mı acaba' '-mı acaba' diye düşünürken buldum kendilerini. (: Dedim höööyytttt ne oluyor. Duruma açıklık getirdim tabi sonradan cihan kız arkadaşım benim. Don't worry, no problem, no problem. (:
Hem kızlara hem erkeklere kullanılan ortak isimler genelde problem sosyal hayatta ki merve diye bir erkek, ismet diye de kız ismi olduğunu da hesaba katarsak anneler babalar çocuklarınıza isim koyarken amann içinizden ne geliyorsa onu yapın boş verin, hesabını siz vereceksin nasıl olsa, bana ne???!!!
Kötüyüm ben evet evet kötüyüm. Bu ne bana dokunmayan yılan bin yaşasıncılık, bu ne aklına geldiğini yazmacılık, bu kaaaa olmaz yani bu kaaaa olmaz.
Şişşştt neyse şimdi onu bunu bırak da şu bir haftalık tatilde bitirdim bitirdim proje ödevlerimi. Bu ne yawwss biri bitmeden öteki proje konusunu veriyorlar. Daha da elime böyle bi' fırsat geçmez. O yüzden şehir dışına bile gitmedim tatilde. Hem okuyorum hem üzerine para veriyorum niye paralı olunca belki çok kasmazlar diye halt etmişim. Daha çok kasıyorlar. :( Gerçi benimde şansım yoktur ya neyse.
Şimdi gidiyim de biraz daha yönüne eylemine, hebelesine hübelesine bakıyım, yazıyım. Sen de uslu uslu bayram çocuğu ol büyüklerin elinden küçüklerin gözünden tamam mı blogcan ? :?

16 yorum:

  1. Özgür'ün erkek oldugunu okuyuncaya kadar sinirlerim tepeme kadar çıkmıştı ama oh çektim bu iyi geldi.

    YanıtlaSil
  2. ama okumamışsın ki sen 8ex-en8 özgür kız arkadaşım diyorum, özgür kız yani erkek değil ki. :(

    YanıtlaSil
  3. hayırlı bayramlar cnm...kolay gelsin sana.bilmem mi o ödevleri.ama şimdi bildiğim bişey daha var TEZ...

    YanıtlaSil
  4. SİHİRLİSEPETcim bak bi sen anlıyorsun beni bu konuda :p Allah cümlemize kolaylıklar versin iyi bayramlar canım (:

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler tatlım. Sana da iyi bayamlar.

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Medanşeri,
    Çok güzel yazıyorsun,okurken çok eğleniyorum:)Sanki seninle sohbet ediyormuşum gibi hissediyorum kendimi!

    YanıtlaSil
  7. nedukcum ben de teşekkür ederim güzel yorumun için mutlu ettin beni (:

    kitap kurdum teşekkür ederim ne mutlu bana o zaman. ((: gün gelir bigün karşılıklı gerçek sohbet etme imkanı da buluruz belli mi olur :p

    öpüldünüz en kocamanından sevgilerle... (((:

    YanıtlaSil
  8. Ahahah! :D Ben de bir an Özgürü, şu kızlarla kanka olup aslında götürme niyetinde olan erkeklerden sanmıştım..! (bkz.sprite'tan acımasız gerçekler)

    Merve diye erkek ismi olduğunu hayatımda ilk duydum yeaa?!

    Bu arada son teman harikaydı, niye değiştin medanşeri yaa??! :(

    YanıtlaSil
  9. MeLLy'cim arayışlardayım :P bu mavi renk bana da soğuk geldi ama eski temaya dönerim herhalde ((:
    merve diye erkek öğretmenim vardı benim inanması güç ama :p
    böyle yanlış anlaşılmalara sebebiyet vermemek için cocuklarımıza isim verirken biraz düşünelim işte sosyal msj veriyorum :P
    öptüm MeLLycancım... ((:

    YanıtlaSil
  10. Eneeee! Hakkaten bu tarz sosyal mesajlar vermek lazım yaa, bu ne Allah aşkına?! :S
    Öptüm ben de Medanşercann! :-*

    YanıtlaSil
  11. benimde ismim unisex isimlerden dediğin gibi çok sık yaşanıyor karışıklık gerçekten..ama olsunn ben bayılıyorum ismimeee

    YanıtlaSil
  12. bir süre önce blogumu izlemeye almıştınız. ancak gelebildim blogunuza. okurum bundan sonra.

    öncelikle, tatildeki çalışmalarınızda başarılar.

    ilk okuduğum yazınız sevimliydi. :)
    özgür, cihan :))))

    görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
  13. ya öyle işte MeLLycancım (:
    simple present tense laf aramızda benim de çok sevdiğim unisex isimler yok değil. ((: nasıl derler adınla mutlu uzun yaşa inşallah. ((:
    deepblueeagle hoşgeldiniz o vakit (:
    yorumlarınıza baktığımda iyi bir okuyucu izlenimi bıraktınız sevimli yorumlarınızla da mutlu ettiniz beni görüşmek üzere (((:

    YanıtlaSil
  14. yazılarınızı zevkle takip ediyorum..benimde ortaokulda sıra arkadaşımın ismi Aydın dı ve kızdı..çok çok eskilere gittim..teşekkürler..sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Benimde lisede ingilizce hocam vardı..İsmi Engin di.Birgün Engin hoca ders anlatırken benim bir arkadasim var,ismi Tuncay deyince merak edip sorduk.
    Hocam o da sizin gibi bayan mı?deyince;
    -Evet demişti ;D
    O gün gülmekten ölmüştük ;D

    YanıtlaSil
  16. GÜL'ÜMSEcim çok teşekkürler güzel yorumun için ne mutlu bana o zaman ne demişler geçmişe mazi hatırlayınca oldum mesud-ül bahtiyari :p dememişlerse de ben dedim oldu işte. :p (((:
    timeout bu da feciymiş ((: bu şeye benziyor hem gelinin adı hem damadın adı osman ya da burçin ya da öyle birşey işte. teşekkürler yorumun için. (((x

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;