???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

19 Kasım 2010 Cuma

Çikolata:Yemek Borusundan Yüksek Doz Endorfin

 Bayram giderken içimizde bir huzur, bir mutluluk, bir huşu bıraktı değil mi blogcanlarım?
Değil tabi ki de. Ben sana söyleyeyim ne bıraktığını. Kendi mutlu mesut geldi gidiyor giderken de bana pis pis sırıtıyor. Kandırdıııımm seeeniiiii, kandııırdım seniii diye. Her şey güzel olacak sandın di' mi diyor, verdi yüksek doz çikolatayı damardan, salgılattı endorfini, ortalarda sevgi kelebeği gibi dolaştırttı bi' güzel,  ahh çok mes'udum dostlarım hayat bayram olsa insanlar el ele tutuşsa yaa yaa yaaa saa saa saaa....
Ne zamandır bu kadar çok çikolata yememiştim. 3 gün boyunca hiç yemek yemedim desem. Normalde de zaten çok yemek yiyen, yemeklerle arası iyi olan biri değilimdir. Yemek yemeyi değil de böyle abur cuburumsu eften püften şeyler yemeyi severim ben sevmekle de kalmam bi' güzel yerim. Ama 3 gündür ağzıma bi' kaşık yemek  girmedi bugün fark ettim, damarlarımdaki endorfin miktarı azaldıkça bilincim yerine geldikçe ağzım açık kalıyor, kendime hayret ediyorum. Ne kadar da sağlıklı besleniyorum, kendimle gurur duyuyorum.
 Sabah-öğle-akşam ve ara öğünlerde çikolata forever. Ne mide varmış bende de yazarken midem bulandı ama yerken öyle olmuyor işte, pişman değilim yine olsa yine yerim.
Bayram bilançosu ağır oldu tabi benim için. Yüksek doz kalori ve kilo olarak geri dönüş yaptı bana bu sahte mutluluk.
Çikolata diyeti diye bir şey çıksa, sırf çikolata yiyerek zayıflasak yada çikolata bağımlıları için klinik açılsa. Bu nasıl bir iradesizliktir bende ki, evlerden dolaplarımızdan ırak olsun.
Bayramlarda insanların neden mutlu olduğunu da buldum. Herkes yiyor çikolataları hayat bayram oluyor. Eski bayramların tadı da artık kalmadı çünkü çocukken normalde çok çikolata yememize izin verilmezken bayramlarda kontrol edemezlerdi.
Sihirli kelime "çikolata" yani. (;

Ey çikolata duy beni gün gelecek ve ben senden nefret ettiğimi duyuracağım. Seni sevmiyorum diyeceğim :(  Evet yapacağım bunu, silip atacağım seni hayatımdan bir gün, bir gün, bir gün....
Şimdilik çikolatadan değil de çikolataya çukulata diyenlerden nefret ediyorum, bu da bir gelişme bence. (:
Gell bana çikooolata sevgilim ben seniiii...... ((:

21 yorum:

  1. Bayılırım çikolataya..ama her bayram sonrası sıkı bir rejime girerim :))aaaaaaa daha bayram bitmedi bir tane daha mı yesem acaba ???(çok iştah açıcı gözüküyor)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. bayram gerçekten çikolatayla bayram oluyor :)

    Bir de sınav dönemleri tek kurtarıcımız :)

    http://kelebektgc.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. ah aynı durum (:
    kaç gündür doğru dürüst yemek yemiyodum, şimdi evde çikolata bitti napacağımı da bilmiyorum (:

    YanıtlaSil
  4. GÜL'ÜMSEcim bende de durum çok farklı olmayacak, Bayram ertesi diyeti diye bir klasik halini alacak korkarım bu gidişle. (:
    bencede fırsat bu fırsat son kaçamakları da yapalım :p
    sevgilerle canım... ((:
    Something about Tuğçe aynen öyle çikolatasız bayram yüzgeçleri olmayan balığa, a-b-c-d-e şıkları olmayan sınava, sapı olmayan kaşığa benzer :P
    sınav döneminde olmasam da ödev dönemindeyim dolayısıyla çikolata bahaneleri sarmış dört bir yanımı... ((:
    yorumlarınız için teşekkürler...
    öpüldünüz. (;

    YanıtlaSil
  5. Asli:)cım al benden de o kadar dediğim gibi damarlarımdaki endorfin an be an azalıyor ve kendimi boşlukta hissediyorum. :p
    yine de bizden takviye yapabilirim size aklında bulunsun. (;
    çikolata naptın sen bizeeee... :/

    YanıtlaSil
  6. çikolata insanı mutlu mu eder ahaha yok öyle bişey.

    YanıtlaSil
  7. 8ex-en8 bi türlü iktidara gelemeyen muhalefet gibisin. (((:

    YanıtlaSil
  8. :)) çikolatayı ne kadar sevdiğin belli. üzme canını, yakarsın yağları bayramdan sonra. iyi bu mutluluk.

    çikolata ve muz. en sevdiğim iki şey. hergün en az 2 muz ve koca bir bitter bitiririm. ama en az.
    hem tadı güzel, hem mutlu eder.
    :)

    iyi etmişsin.

    YanıtlaSil
  9. deepblueeagle inşallah dediğin gibi olur. :( Yoksa bu mutluluk alış-verişe çıkıpta istediğin şeyin içine giremeyince drama bırakacak yerini :p
    Bitter benim de favorimdir. Gelsin çikolatalar gitsin muzlar o zaman hahaayytt desem de inanmayın yarın çikolatasız bir sürece ilk adımımı atıyor olacağım. ((:
    sen bizim içinde yemeye devam et ama... ((:

    YanıtlaSil
  10. bende yemek yemedim ya valla üç gündür. habire tatlı-kola arkadaşlığı :D

    YanıtlaSil
  11. yorumlara bakınca bi ben değilmişim demek sevindim bak şimdi kendi çapımda xD
    Huylandırma Servisi bu iki arkadaşı ayırmak lazım zaten birbirinden. Aralarını bozmak şart oldu artık. (((: Hemen dedikodu medikodu bişii çıkarıyım ben. >:[
    yorum için teşekkürler... (:

    YanıtlaSil
  12. Artık diyet kelimesini duymak istemiyorum.Yapıyorum yapıyorum giden yok, yapıştı bana bu kilolar.İştahlı bir insan değilim ama çikolata deyince akan sular duruyor.....:D

    YanıtlaSil
  13. uysalanne ben bugün ilk adımı attım ((: inşallah tez zamanda kurtuluruz bu bayram ertesi kilolarından... çikolata kandıramayacaksın artık bizi. :p
    öpüyorum koocaman yorum için teşekkürler canım ((:

    YanıtlaSil
  14. o kadar çikolatayı ben yeseydim şu anda endoskopi falan oluyo olurdum heralde, hehehee :)çikolatayı severim ama hastası değilim.bi de dokunuyo mideme...neyse artık senin çikolatadan mütevellit benimde tatlılardan mütevellit olan kalorilerimiz hayırlı olsun :)))

    YanıtlaSil
  15. sihirlisepetcim ne yapalım olan oldu artık di mi, en güzelini söyledin aslında hayırlı olsun. :D
    öptüm en kalorilisinden :p

    YanıtlaSil
  16. blogumda cvp bekleyen bir mimin var..

    YanıtlaSil
  17. Çikolatayla Hep Mutlu Olurum :D

    YanıtlaSil
  18. sevgili deepblueeagle ve DeNİZ.KaYRa mimleriniz benim için emirdir. :P desemde en az 5-6 tane hala cevaplamadığım cevaplanmak için sırada bekleyen mimim var kötü bi mimciyim ben.
    :((( yine de çok teşekkür ediyorum sizlere geçte olsa cevaplarım öpüldünüz ennn kocamanındannn.... ((:

    ™ мγdяєam cim al benden de o kadardı ((: ama yok artık bana çikolata mikolata :((

    YanıtlaSil
  19. mimledim seni diycektim ama yukardaki yorumları okudum da bana gelene kadar piiii ne mimlerin varmış daha :)

    YanıtlaSil
  20. teşekkürler unicorncum merak etmeyin merak etmeyyyiiinn ((:
    toplu mim günleri yapacağım ben zevkle özenle tini mini cevaplayacağım hepsini ((:

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;