???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

15 Kasım 2010 Pazartesi

{{?.%//;;+%&//^''!**?*-}}

Hiçbir şey hissetmiyorum tamamen nötr. Yarın bayrammış bugün mutluyum çünkü tatil. Yarın da mutlu olurum büyük ihtimalle çünkü tatil. Kendimi bayrama hazırlamak istiyorum ama imkansız. Hiçbir şey hissetmiyorum, hissedemiyorum.
Sürekli deniliyor  ya nerede o eski bayramlar diye, bayramlar hala aynı değişmedi ki, değişen sizsiniz, değişen benim, bayramlar hala eskisi gibiler değişmediler, insanlar değişti. Nerede o eski insanlar demeli...
2004 yılında ilk Ankara'ya geldiğimde bitti o sene bayramlar benim için. Eskiden severdim bayramları niye mi?
* Çocukken yılda 2 kez kıyafet alınırdı zaten, o da bayramlarda. Bizim bayramlıklarımız Ankara'dan gelirdi. Nasıl merak ederdim. O gece gerçekten uyuyana kadar hep bayramlığımı hayal ederdim. Ertesi gün bayramda gelirdi kıyafetlerim, süslü püslü, fırfırlı mırfırlı. Mutlu olurdum. Şimdi öyle mi? Her hafta alış-veriş merkezlerindeyim çünkü Ankarada'yım. Sürekli yeni şeyler alıyorum ama mutsuzum.
* Eskiden bayramlarda kuzenlerim gelirdi. Ne çok severdim onları. Gelmeleri için şaka değil dakikaları sayardım. Eskiden bedenlerimiz ayrı şehirlerdeydi ama ruhlarımız hep birlikteydi. Mutluydum. Şimdi bedenlerimiz aynı şehirde ama ruhlarımız başka alemlerde maalesef mutsuzum.
* Bayram harçlığını nasıl  unuturum ki?! Bir sürü param olurdu bayramlarda ama harcamazdım. Zaten oyuncağı, kıyafeti, şeker-çikolatayı hiç eksik etmezlerdi sağ olsun ebeveynlerim. Bayram harçlıklarımla dolara yatırım yapardım. Belliymiş o zamanlar bankacı olacağım. Çok utanırdım biri bana para verdiğinde, hiç almak istemezdim harçlık, böyle utana sıkıla zorla sokuştururlardı ceplerime. Dolarlarım arttığında mutlu olurdum. Şimdi bi' dünya maaşım, cebimde kredi kartım ama mutsuzum.
* ......
* Nerede o eski insanlar, küçük şeylerle mutlu olmayı bilen insanlar...
* Müslümanım diyorsam ve bu mübarek günde hiçbir şey hissedemiyorsam bir yerlerde sorun var demektir. Bazı şeyleri sorgulamanın, geç olmadan ayılmanın, manevi yolculuğa çıkmanın zamanı gelmiş geçiyor demektir...

15 yorum:

  1. kendimi gördüm yazında..tüm gün gezdim bayramlık bir tek bir şey alayım diye o bile içimden gelmedi.çocukken bayramlığımızı bir hafta önceden alır,her gün de bakar bakar bayramda giymenin hayalini kurardım.şimdiyse hiç..

    YanıtlaSil
  2. Jacquelinecim aynen öyle malesef...
    Ama ama gün gelir yeniden çocuk tadında bi bayram geçiriz inş. ((:

    YanıtlaSil
  3. Medanşeri haklı
    Jacqueline 'de haklı

    YanıtlaSil
  4. Aynen benim bugün ki ruh halimi anlatmışsınız.Hiç bir heves yok içim de bayrammış değilmiş.Biz büyüyüp tek tek ebeveynlerimizi de kaybedince bayramlar benim için artık bitti.Çok üzücü aslında....

    YanıtlaSil
  5. bayramdan tad alamıyorum ve neden hala bayram diorum anlamıyorum.

    YanıtlaSil
  6. hemen hemen aynı şeyleri düşünüyorum(mutsuz değilim ama),akraba ziyareti de zor geliyor çok...
    bayram ruhunda olmalı insanın...
    yine de,
    mutlu bayramlar:)

    YanıtlaSil
  7. Eskiye özlemmi yoksa, doyumsuzlukmu bilmiyorum ama gerçek olan, birçok şeyin tadının kalmadığı. Güzel bir bayram geçirmen dileğiyle öpüyorum...

    YanıtlaSil
  8. insanlar değişir bayramlar değişir insanlar değişir her şey değişir ana fikrini çıkardım ve buraya yordum :)

    YanıtlaSil
  9. GÜL DOĞAN haklısınız kesinlikle üzücü bi durum. Başınız sağolsun bu arada. Mekanları cennet olur inşallah...
    8ex-en8 di mi? özde değil sözde bayram işte...
    CEP AYNASI tespit çok doğru bayram ruhunda olmalı insanın süper ((:
    Zencefil ve Tarçın teşekkür ederim. Mutlu musmutlu bayramlar sizlere de... (:
    ateş özet konusunda 10 üzerinden 10 (((((:
    yorumlarınız için teşekkürler herkese iyi bayramlar ....
    öpüldünüz :x

    YanıtlaSil
  10. böyle bi konuda gönlüm hem fikir olmamayı dilerdi ama yine de mutlu bayramlar ((:

    YanıtlaSil
  11. her nası geçerse geçsin adı bayram..:)

    YanıtlaSil
  12. büyüyünce değişiyor işte. çocuk gözü o bayramları bayram yapan. şimdi de iyi birer tatil, veya çalışma, veya rutin kırıp farklı şeyler yapma, veya yaşamını düzenleme fırsatı :)

    YanıtlaSil
  13. CMOS yorum için teşekkürler iyi bayramlar((: hayat bayram olsaa şaaa laaa laaa laaa((:
    deepblueeagle yaşamını düzenleme fırsatı sevdim bunu (: gerçi tatil bitmek üzere ben hala ödevlerimi bile düzene koyamadım ama olsun azimliyim. :P
    teşekkürler..

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;