???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

5 Ekim 2010 Salı

TEYLA OLMAK

Evet ben bir Teyla'yım. Çok havalı duruyor di mi süper kahraman ismi gibi. Gerçekten de teyla olmak için süper güçlere sahip olması gerekiyor insanın. Zor bir iş vesselam.
Ağlarken al pohpohla, gazı geldi çıkmasını sağla, ebeveynin işi çıktı sen ilgilen, özel eşyalarını kırılmamaları - bozulmamaları için onlardan koru, arkadaşlarınla alış-verişe çıktığında bir gözünün hep bebek mağazasında olmasına dur de, oyun oyna hatta oyun adı altında canını çıkarsınlar, her anlamda ortakçın olmalarını engelle,vs.vs...
Evet, gördüğünüz gibi ben bir teylayım yani hem teyzeyim hem halayım. (:
Çocukları öyle deli gibi seven biri değilimdir en azından değildimdir (: ta ki onlar hayatıma girene dek.
İlk teyze olmadan önce hiç olmamayı çok isterdim çünkü kıskanacağım diye düşünüyordum. Babamın benden başkasını alıp sevmesini, bana değil de ona şeker çikolata yada herhangi bir şey almasını gerçekten kıskanırdım gibime geliyordu ki bunu da açıkça dile getiriyordum zaten bundan 3 yıl öncesine kadar. Hatta yeğenim doğduğunda bana mı sordunuz sanki doğururken siz anne baba olmaya hazırken bana da sormalıydınız sen hazır mısın teyze - hala olmaya diye sayıklıyordum sürekli. 
1. Sonra ilk yeğenim doğdu bundan tam 3 yıl önce. İlk başlarda bir şey anlamamıştım öyle biriydi işte. Sırf ayıp olmasın diye görmeye falan giderdim. Ayıplamasınlar ne biçim teyzesi var diye. Ablamı sevdiğim için severdim yani onu yoksa varlığının benim için hiçbir anlamı yoktu. Ama biraz büyüyünce (hem o hem ben ) resmen sevgisi içine giriyor insanın.(: İlk yeğenim yani momolum tam momoldu. Çok fenaydı ya. Zaten annesinden çok benim annem baktığı için yeğenim değil de kardeşim gibiydi. Diğer ablama teyze derken bana adımla hitap ediyordu. İlk defa bu sene bilinçli olarak teyze diyor bana ki o da sadece işi düşünce. Onun dışında medanşeri aşağı medanşeri yukarı. Benim odam onun oyun bahçesiydi resmen. Kırılmadık hiçbir şeyimi bırakmadı ki buna laptopum da dahil. Tüm o renkli renkli sevimli kalemlerim kırıldı kayboldu sayesinde. Odamda bir şey görse sanki küçük kardeşim gibi surat asar kıskanır aynısından kendisine de aldırırdı ki hala öyle değişen bir şey yok. Ama çok severim keratayı cidden kardeşim gibi. Onunla alışveriş yapmak da çok zevklidir. Bir gün kuzenlerim, ben ve momolum alışveriş merkezine giderken AVM'yi görüp taksiden inerken "Evet, sonunda geldik arkadaşlaaaarrr" demesi taksici dahil hepimizi gülme krizine sokmuştu.
Bir de sen makapaka ol ben iggle piggle olayım diye bir başlıyor saatlerce makapaka olmak zorunda kalıyorum sonra. Evin her yerinden gece bahçesi karakteri fışkırıyor ama oğlum değil anneannesi sıkı bir gece bahçesi taraftarı olduğu için. 
2. Tam 1.inin şokunu atlatıyordum ki pat 2. oldu. Paşa olur kendileri. Abimin oğlu. Böylelikle ilk kez halalığı da tatmış oldum. Şimdi 1,5 yaşında ve öyle güzel hala diyor ki insanın içine sokası geliyor. Çok yaramaz ama çok sevimli ya görmeniz lazım. Nasıl sevimli sevimli bakıyor insana zorla sevdiriyor kendini. Hafta sonları görebiliyoruz sadece paşayı.  O yüzden büyümesine an be an tanık olamıyorum diğer yeğenlerim gibi. Yaramazlıklarını değil de sevimli taraflarını daha çok görüyorum yani bu da işime geliyor dolayısıyla. Ama bizde kaldığı zamanlarda hiç üzmüyor bizi uslu çocuk rolü yapıyor. (: Şimdi konuşmaya da başladı her şeyi söylüyor, hem gülüyor hem konuşuyor. Bize telefon açıp derdini isteğini anlattırıyor. Bu hafta sonu İstanbul'da olduğumdan göremedim mesela özledim keratayı ama benim özlemim birkaç saat sürüyor işte. Şöyle seviyorum sıkıyorum öpüyorum canını çıkarıyorum tam huysuzlanınca hemen kaçıyorum.Çok kötüyüm. (:
3. Paşamın hemen ardından birkaç ay sonra diğer ablamın kızı Gutguturunam geldi dünyaya. Ailemizin ilk kız yeğeni olur kendileri.Tam bir kız çocuğu işte. Süslü pakizem o benim. Teyzesi onun saçlarını tarar (2 tel saçı olsa da nihahaha), tokalar takar, parfümlerinden pısss pısss yapar, kremlerinden sürer, boncuklar takar, bayılır öyle kokoş kokoş dolaşmaya. O da teyze demez ama bana adımla hitap ediyor. Çocuklar üzerinde otoritem sıfır yani anlayacağınız beni adam yerine koymuyorlar. Blogundan yakından takip edebilirsiniz kendisini. Şarkı söylemeyi çok sever, bize geldiğinde ütü masasının üstüne çıkıp konserler vermeye bayılır favori şarkıları da vardır sonra. Teyzesi onu da çok sever, onu da görmedi birkaç gündür ama yarın annesi işe o bize gelecek.Yarın sabah ilk onun sesiyle uyanacağım yine. Meeaamee diye gelecek odama. (:
4. Durun daha bitmedi. Bir de Bubukum var benim. Momolun minik kız kardeşi. O daha çok minik, 3 aylık bile olmadı.  Kendi küçük ama sesi koca bir mahalleye yeter. Hiç susmuyor sürekli ağlıyor, bağırıyor, çağırıyor. Bebekliğinin hakkını veriyor yani. Huysuz biraz kendileri büyüsün de uslansın diye bekliyoruz hayırlısı bakalım. Pek aramız yok anlayacağınız. Onun işi gücü dedesiyle. Tam bir dede fanatiği sadece dedesi alınca
susuyor onun dışında eeeahhh eaaahhhh diye ağlıyor sürekli. (:
Anlayacağınız teyla olmak zor azizim. Hem maddi hem manevi anlamda sağlam olmanız gerekiyor. Şimdiki çocuklar çocuk değil bir şey çünkü. (:

8 yorum:

  1. ne güzel bir blog üstelik takip ediliyormuşumda haberim yokmuş.yazışmak dileğiyle

    YanıtlaSil
  2. teylacım bide ben seni anne olunca görürüm...o zamanda sana teylane deriz:::)))))))))

    YanıtlaSil
  3. Ne guzel uydurmussun TEYLA. cok hos olmus, cuk oturmus.

    YanıtlaSil
  4. serpilcim teşekkür ederim. (: daha sık yazışmak dileğiyle...
    gutguturunam ben kim anne olmak kim ben daha kendi hakkımdan gelemiyorum, biyolojik olarak çocuk yapabilirim belki ama anne olamam. :D
    bayram kombesi teşekkür ederim yorum için. bence de cuk yani. (:

    YanıtlaSil
  5. blog arka planın hangı sıteden bayıldım.ben de kızıma yapmalıyım hemen :) adres verır mısın ?
    bu arada blogumuza beklerız henuz anne dıılsın anlasılan ama :D

    YanıtlaSil
  6. Ece Nur'un Annesi"Mine" teşekkür ederim beğenmenize sevindim. (:
    bu arada maşallah çok cici bi kızınız var. Allah analı babalı büyütsün minik Kraliçenin yeni maceralarını bekliyoruz. ((:

    YanıtlaSil
  7. Webmaster cok tesekkurler...

    Selamlar Senay

    YanıtlaSil
  8. Canım teyzem,sen olmazsan canım çok sıkılır,iyiki de sen ve bir odan var.Böylelikle hayatım daha da bir renkleniyor.Sana borcum çok büyük biliyorum;ama büyüyünce hepsini öderim inşallah,ama hakkını nasıl öderim orasını pek bilemiyorum.

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;