???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

29 Ekim 2010 Cuma

Olmayınca Olmuyor...

Off blogcan deli gibi makale okuyorum, tezleri inceliyorum, kitapları karıştırıyorum. Neden??? Bi' sunum hazırlayabilmek için. Yazıyorum yazıyorum siliyorum beğenmiyorum kafamı toparlayamıyorum. Yazmış olmak için yazmak istemiyorum orjinal olsun istiyorum. Sonra en önemlisi şu derslerden geçmek istiyorum. Tam yarım saat bi' slayt düzeni bulamadım zaten. Beğenmedim hiç birini. Ne biçim bu slayt tasarımları, hep kullandığım tasarım bile bi tuhaf geldi gözüme. Çok çirkinler çok klişeler... Şeytan diyor otur powerpoint prog.nı baştan yaz. (:
Powerpoint nefret ettim senden bugün. :(
Çok sıkıldım ya çok sonra bi' arkadaşım kurban bayramında komşulara et dağıtılıyor cumhuriyet bayramında da cumhuriyet altını dağıtılsın deyince koptum tabi bi' an. (: Ama neşem yerine gelmedi yine de çünkü slayt düzenimi bulamadım halaaaaaaaaa :( Yazasım gelmiyor o yüzden sunumumu pis powerpoint.... :(((

12 yorum:

  1. sabret poturum sonunda selamete kavuşacaksın :) içime öyle doğuyor, powerpoint hazırlamada üstüne tanımıyorum zaten, yiğenlerin sayesinde çok ustalaştın o işte, eminim sunumun çok güzel olcak, sonrada benim yanıma tatile gelip, colalarımızı yudumlarken kafanı dağıtcaksın :)))

    YanıtlaSil
  2. powerpoint

    bunu kadar yazıp bırakmak istedim ama yanlış anlarsın die açıklamak istedim pff.

    YanıtlaSil
  3. "Şeytan diyor otur powerpoint prog.nı baştan yaz. :P "

    Vay vay vay :D

    YanıtlaSil
  4. Momolum onları powerpoint deil de moviemakerda yapıyordum ben. (: sunumlar bitsin tüm kıyı şeridinde eller havaya yapcas seninle :P ((((;
    8ex-en8 inan sadece powerpoint yazıp bıraksan daha anlaşılır olurdu (((: açıklama yapınca kafamı karıştırdın asıl (:
    dunyada bir balık yaaa öylee işteee :P

    YanıtlaSil
  5. Az mı tema yaptım zamanında Powerpointte... Gıcıktır, bilirim. :P

    YanıtlaSil
  6. tüh desene bilgisayar prog. üstüne engin bilgimi deşifre ettim :) lamı cimi yok, bekliyorum inan... yazdan kalma günlerin tadına birlikte varalım poturum :)

    YanıtlaSil
  7. LieLLa çok şükür bi yerden başladım artık gerisi gelir :P hatta laf aramızda bugün bitirebilirim sanırım (((((; :P
    MOMOL senin pc konusunda yerin bende ayrıdır bilirsin ehuehehe ((((: bencede varalım :( yaşasın bayramlaaarr yaşasınn tatillerrrrr (((:

    YanıtlaSil
  8. Betül Mardinin yöntemi bütün gün konuyla ilgili düşün sabah 5 te kalkıp konuyla ilgili yaz: ) ama hiç bir şeyle uğraşmadan direk yazmaya giriş tabii o yapacağı konuşmalar için kullanıyormuş bu yöntemi : ) kolaylıklar canım

    YanıtlaSil
  9. minecim çok severim Betül Mardini tam bir hanımefendi çıktığı hiçbir tv prog.nı kaçırmam neredeyse (: nasıl tatlı tatlı anlatıyor nasıl bilgili görgülü bak bu konuda da doğru söylemiş (: bende tüm hafta düşündükten sonra sabah 5 te olmasa da 10 da kalktım ve taaa taaaammm bitti gibi sunumum son rütuşlardayım (: çok teşekkür ederim güzel yorumun için canım (:

    YanıtlaSil
  10. evet belki sıkıcı, yorucu işler ama o işlerle uğraşmayı özledim, özgün yazılar yazmayı özledim. bu boşluktan, bildiklerimi unutmaktan,durduğum yerde gerilemekten sıkıldım, inan senin durumun daha iç açıcı:)

    YanıtlaSil
  11. üniversite yıllarımı hatırladım bu postu okuyunca bende sabahlara kadar uğraşırdım :( Ve aynen senin gibi hiç bir temayı beğenmez birazda abartarak photoshopta kendim tema yapardım... Bir keresinde yeşilli ağaçlı böcekli bişey yapıvermiştim birde uyumlu olsun diye sunum yaparken yeşil giyinimştim ne dalga geçmişlerdi yaaa ama 90ıda çakmıştım;) Neyse bu arada uzun süredir ayrı kalmıştım blog aleminden ziyaretçilerim arasında görünce seni bir uğrayayım dedim, artık hep gelirim... Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
  12. sophiecim inşallah en kısa zamanda sende yeni yeni güzel güzel uğraşlar bulacaksın kendine inanıyorum ben ((;
    jeliboncuk keramet yeşilde mi acaba :P bak fotodaki kız da yeşil giymiş bu bi işaret mi :P bende yeşil giyeceğim karar verdim 90 olmasada 80 versin ((: şaka bi yana haklısın insan özenince emek verince emeğinin karşılığını alıyor gerçekten iade-i ziyaretiniz mutlu etti beni, hep bekleriz... (((:

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;