???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

24 Ekim 2010 Pazar

MİMDİR MİM -3-

Ankara'nın bu yer yer güneşli yer yer esintili pazar gününde evde kalıp MeLLy'nin mimini cevaplamaya karar verdim blogcan.
Bu eğlenceli mim konusu için MeLLy'e teşekkür eder, cevaplamaya başlarım müsaadenizle... 

Mim konusu: Çantanızdaki 5 önemli şey...

Cevaplamaya başlamadan önce bir bilgilendirme yapmam gerekecek büyük çanta kullanıyoruz diye bizi eleştirenlere. Hey sen, büyük çanta kullanıyorum diye eleştiren, her daim el kadar çanta kullanan şahsiyet, işin düştüğünde Medanşericim ıslak mendil vaaar mııı, selpak vaarrr mııı, yarabandın vaaarr mı, sakızın vaar mı, 'rocco'n vaar mı, kalemin var mı, kağıdın var mı, kremin var mı, kolonyan yanında mı, parfümünden iki pııss pııss yapabilir miyim, vs.vs. diye ortalarda dolanıyorsun ya işte ben senin gibi sürekli çevremdeki insanlardan talepte bulunmamak için genelde büyük çanta kullanmayı tercih ediyorum. Bu kadar ihtiyacın varsa sana da kullanmanı tavsiye derim. Nokta. Bitti. 
Gerçi bu başlı başına yazılması ve üzerinde tartışılması gereken  bir mevzu o yüzden şimdilik daha fazla uzatmadan sevgili mimimi sabote etmeden cevaplamaya geçebilirim. (:

1. T-box'dan aldığım ufboxlarım. İçinde renk renk desen desen yara bandları var. Yaklaşık 2 senedir falan ben nereye onlar oraya. (: Solaklığımdan birazda aceleciliğimden kaynaklı sürekli elimi kolumu oraya buraya çarparım. O an farkına bile varmam ama sonradan acımı ufboxlımla hafifletirim. 





2. Yükseklisansa başladıktan sonra tekrardan çantamın içinde başköşede ki yerlerini alan renkli kalemlerim ve not kağıtlarım. Biz hep rennngarenngaaarennkkk (:




3. Hijyen çantam evet makyaj demek doğru olmaz o benim hijyen çantam.  İçinde o an kendimi yenilemek, freshlemek  için gereken parfüm, kolonya, lipstick, mipstick  ıvır-zıvır bulunur işte. (:
4. Farklı tatlarda sakız ve şekerlerim. Genelde sabahtan akşama kadar bir şey yemediğim için o an ağzımı tatlandırmak hatta kan şekerimi dengelemek adına yanımdan hiç eksik etmem kendilerini. Bu gruba zaman zaman hatta sıklıkla jeliboncağızlarım da dahil olur. Yerim ben onları yerriiimmm....






5. Veee herkesin yeter artık aç şu tel.ini, bak artık şu tel.ine, msj attım cevap vermedin, aradım geri dönmedin diye hayıflandığı ama aslında yanımdan hiç eksik etmediğim kedicikli tel.im. ((: Gerçekten bakıyorum yani ben telefonuma yanımdan ayırmıyorum ama gel gör ki 24 saatte telekulak yaşayamam di' mi??!! (:







Ben kimleri mimliyorumm pekiii.... Immmhhh ımmmhhhhh.... O kadar uzun düşünmeme gerek yok.  Eğer kabul ederlerseeee....

Zeynepinevi ,
Sophienin Dünyasını,
Mine Tozanlioglu,
 Zencefil ve Tarcın,
Bayram Kombesini,
Cep Aynasını,
Denizkayra,
Balböcüklerini,  tek tek itinayla mimliiiiyoooorummmm.... (((:

11 yorum:

  1. Cantandakiler cok hosmus dogrusu. Mim icin tesekkurler, kendimi ayricalikli hissettiriyor mimlenmek. Bu ara o kadar cok mimlendimki nasil altindan kalkacagimi bilemiyorum! :) Guzel bir pazar gecirmen dilegiyle, sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim canım cevaplar yarına :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim canım:)

    YanıtlaSil
  4. 8ex-en8 eveeet kavunlusunuda çook severim. (: karpuzlu, fuji elma narlı, ımmmhhhhh süper süperrr... :P
    Sevgili Bayram Kombesi teşekkür ederriim. (: hepsini hakkıyla cevaplıyacağınıza inanıyorum ben.(;
    minecim ne zaman istersen bekliyoruz biz. :P
    zeynepcim rica ederim (: cevaplarsanız asıl ben şimdiden teşekkür ederim...
    öpüldünüz.... xD

    YanıtlaSil
  5. Eneeee! Bayıldım hepsine medanşeri; ama yara bantların en güzeliymiş yeeaaa! Ben de istiyorum! :p
    Telefon konusunda ben de aynı problemi yaşıyorum; öyle cır cır çalmasından hoşlanmadığım için titreşimde olur hep, çantadaysa da duymam çoğunlukla, herkes "niye taşıyosun ki sen o telefonu boşuna?" der..:)

    YanıtlaSil
  6. Bu arada "evde kalıp MeLLy'nin mimini cevaplamak istedim" demişsin ya, sırf mimimi cevaplamak için mi evde kaldın yaanii?? :p

    YanıtlaSil
  7. MeLLy ahahaha bak şimdi sen öyle diyince dikkat ettim cidden öyle olmuş :D yaa işte vefakar cefakar bi blogcanım ben bi mim için bi günümü yedim. (((((((((:
    zencefil ve tarçın rica ederim asıl ben teşekkür ederim. (((:

    YanıtlaSil
  8. canım mim için çok teşekkürler..çok severek cevapladım..sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. ben de çok severek okudum ben teşekkür ederim denizcim. (:

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;