???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

20 Ekim 2010 Çarşamba

MİMDİR MİM -2-

Sevgili 'DOZ BÜYÜCÜSÜ'  beni mimlemiş. İyi ki de mimlemiş yoksa yeni yazı yazasım yoktu pek. Sebeplerini anlatırım bir ara blogcan merak etme...

Mim konumuz: İstatikler Top 5 - istatistiklere göre en çok okunan ilk 5 yazı...

Mim için sevgili 'DOZ BÜYÜCÜSÜ' ne teşekkür eder, cevabı arz ederim efendim.

1. TEYLA OLMAK: Hem teyze hem hala olmanın zorluklarını ve beraberinde getirdiği
tarif edilemez mutluluğu bir nebzede olsa anlatmaya çalışmıştım bu yazımda dolayısıyla benim için özel anlam ifade eden bir yazımdı. Beğenildiyse ne mutlu bana. (:

2. KIŞ DİYETİ: Bu yazımda da kış geldi diye kilolar fora dememek için almam gereken önlemleri ve olmayan spor hayatımı anlatmıştım. :P Çok laf az iş içeren bir yazı olur kendileri... (:

3. Kim Dedi Ne Dedi Kime Dedi Niye Dedi (:  : Burada da dünyanın dört bir yanına ait atasözlerinden derleme yapmıştım. En çok eğlendiğim yazılarımdan biri olur kendileri, başlıkta bir o kadar anlam içerir benim için bizim kısçelerin kulakları çınlasın. :D

4. HAFTANIN SONU : Ablamla çıktığım bir alışverişin biyografisi olur kendileri. (: Aynı zamanda bloguma yazdığım ilk yazı olma sıfatını da taşır kısmi anlamda. (:

5. Pazar Saçmalaması... : Adından anlaşılacağı üzere koyverdiğim, o zamanki ruh halimden ortaya bir potpori yapıp alışveriş çılgınlığıma gönderme yaptığım bir yazıydı. İlk 5'te yer alması benim için sürpriz mahiyetinde.

Sıra geldi en eğlenceli kısma... İade-i mim yapmaya. (:

Öpüldünüz...

6 yorum:

  1. Yaaa! Ben bu mimin konusunu çok sevdim amaa! Birisi beni de mimlese keşke... :p

    YanıtlaSil
  2. ne cici bi blogun var icim acıldı :)) tesekkür ederim biriken cok mimim oldu :( ancak bugünlerde yogun calısıyorum pek fırsat bulamıyorum malesef.:(

    tekrar tesekkürler

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ben de bu yazıyla tanıştım sizinle, o yüzden benim top 5'imin 1 numarası bu yazı oldu. :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür Ederim Canım Hemen Hallettım Gorevımı :)

    YanıtlaSil
  5. MeLLy;Bi daha bak bakalım mimlenmediğin ne malum... :P
    Kupa Kızı ♀; teşekkür ederim. Son kullanma tarihi yok çok şükür mimlerin bozulmaz kokuşmaz müsait olmanı bekler durur yaramazlar... :P
    Sakar Hafiyee, nice nice 5lerde yazışmak dileğiyle hoşgeldiniz diyorum o zaman...(((:
    ™ мγdяєaм ; Cevapladığın için teşekkürler okudum bile canım... ((;

    YanıtlaSil
  6. Görev tamamlandı... Mission completed... :)

    Buyrun Medanşeri Hanım:
    http://mellynindunyasi.blogspot.com/2010/10/top-55-mimlendim-2.html

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;