???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

3 Ekim 2010 Pazar

MİMDİR MİM -1-

™ мγdяєaм tarafından ilk kez mimlenmiş bulunmaktayım. (:
Mim konumuz ise,
Yerinde olmak istediğiniz bir ünlünün ismini, resmini yayınlayın ve neden onun yerinde olmak istediğinizi açıklayınız.
Öncelikle mim için teşekkür ederim, ilk mime böyle gecikmeli cevap verdiğim için de özür dilerim ama malum biliyorsunuz durumu. (:
Düşündüm taşındım - taşındım düşündüm bu ünlü kim olabilir diye ilk etapta aklıma kimse gelmedi. Öyle hayranlık beslediğim bir ünlü şahsiyet yok çünkü, şarkıcıysa şarkısını dinlerim, oyuncuysa filmini izlerim, vs. sanatçının sanatını severim ben kendisini değil pek. Çok sevgi dolu bir insanımdır buradan anlayın işte.


Sonra aklıma Derya Baykal geldi. Bu kadın tam bir çılgın gerçekten ama seviyorum bu çılgını. Bir günlük bile olsa onun yerinde olmak hayata onun gibi bakmak isterdim gerçekten. Bu nasıl bir enerjidir, nasıl bir 'atmıyoruuuzz atmıyoruuuzz değerlendiriyoruzzz'culuktura yakından tanık olmak isterdim.
Benim annem tam Derya Baykal'ın zıttı bir karakterdir. O her şeyi atar, lazım olsa da atar olmasa da atar. Onun temiz dünyasında ekstradan tek bir fazlalığa yer yoktur. Elinde olsa bizi bile çamaşır makinesine atıp yıkar o derece titiz yani.Dolayısıyla garip geliyor bana bu tarz şeyler, bünye alışık değil tabi.
Çok da hoş bir bayan ayrıca. Hem güzel hem sevimli. (:
Sonuç itibariyle seviyorum seni Derya'cığımm bir gün karşılıklı şöyle kekimizi pastamızı alıp çayımızı yudumlayıp dertleşelim, gülelim eğlenelim istiyorum. Bitki çaylarımızı bitirip torbalarını gözlerimize koymak, pasta kırıntılarımızı biriktirip yeni bir pasta için taban hazırlamak, gelirken giydiğim ayakkabıları bambaşka bir renge boyayıp başka insanlara hediye etmek istiyorum. (((:

Bir de sayılır mı bilmem ama Bugs Bunny olmak isterdim. Bugs Bunny olup o tüm umursamazlığıyla havucumu kıtlayıp 'Naber cıınıımmmm' demek isterdim. 

Son olarak kimleri mimlemek istediğime gelince,
bu yazıyı okuyup da evet evet ben de hayalimi paylaşmak, yerinde olmak istediğim ünlüyü tanıtmak istiyorum diyen herkesi tek tek mimliyorumm cannnıııımmmmm (:

5 yorum:

  1. Cvpladıgın Icın Sağol Canım :))

    YanıtlaSil
  2. blog spper mimmde öyle izniniz olursa bende blogum da mim paylaşabilir miyim..
    http://denizkayra.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. mydreamcim asıl sen saol cnm (:

    deniz, öncelikle teşekkür ederim. (:
    istediğiniz mim olsun mimledim gitti (:

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten dediğiniz gibi şu Derya Baykal' da ayrı bir enerji var. Tükenmez enerji gibi. =)) Bende tavşanımı çok seviyorum, çocukluğumun en büyük hatıralarından :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel ziyaretiniz için çok teşekkürler.Yüksek lisans dersleri için de başarılar .Başarmak için çalışmak gerektiğini unutmamak üzere sizi sevgiyle kucaklıyorum.Sevgiyle kalın....

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;