???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

31 Ekim 2010 Pazar

MEDANŞERİ

Sevgili Maydanoz bugün Medanşeri'ye yer vermiş blogunda. Çok mutlu oldum. Böylece Medanşeri'yi ilk kez bir blog okuyucusu olarak objektif olarak değerlendirdim. Kendilerine çok teşekkür ederim bu vesile ile.... (:
Bugün dışarıdan bir okuyucu olarak baktım dedim ya bloguma.
Beğendim keratayı genel hatlarıyla ama birkaç ufak değişiklik olabilir yakın zamanda...
Ben olsam ilk Medanşeri ne demek diye merak ederdim diye geçirdim içimden ve açıklama yapmaya karar verdim sanki çok önemli bi' mevzuymuş gibi.
Efendim şöyle söyleyeyim biz aslen Trabzonluyuz ama gel gör ki Trabzon'un bana 5 ilçesini say desen 3'ten sonra kaç geliyordu derim sana!!! Coğrafya bilgimin de zayıf olduğunu hesaba katarsak o kadar Trabzonluyum yani. (:
Trabzonlular Lazca bilmez pek. Şiveli konuşurlar evet, ki şive doğru tanım değil sanırım. Şive deyince insanın aklına Azerice falan geliyor. O zaman ağız diyeyim kendilerine has Karadeniz ağzıyla konuşurlar.
Haçen pigün nette dolaniyirum Medanşeri diyine bi kelimeyle karşilaştum. Anlami pek bi hoşuma gitti uşağum. Oyyyyy fuşki koklana dedum tam penlik. Süsli demekimiş, süslenmek, süs, süsli uşak demekimiş. Dedim tamamidur sayın!!! plogumun kulağina uuçç kere uflemişim Medanşeri, Medanşeri, Medanşeri diyine. Ha işte o vakit bu vakit Medanşeri diyular adıma ben de hiç ses etmeyrum uşağum. Haçen sen de merak edersun pelki diyine açıklamişum.... ((((:

11 yorum:

  1. Karadeniz şivesine bayılırım, okumak bile çok çok keyifli geldi, arada yapalım bunu :))

    YanıtlaSil
  2. ben merak etmiştim evet:)Ama zaten blokun ele veriyodu ki kendini süslü püslü tam kız bloğu:))

    YanıtlaSil
  3. egi cülmekten eldürdün beni haurda :)
    sen cibin bir ekrebam olduğu içün çok mutliyum, habunu söylemedan edemiycum son olarakta hayatum, aşgum, cicum diyrum, yorumimu noktalayrum:)

    ps: bu konuşuğu yazıya dökene kadar canım çıktı, söylerken daha kolaymış beahh :)

    YanıtlaSil
  4. 8ex-en8 no comment diyorsun yani öyle mi anlıyım (((((:

    đerkenαя ben de severim ama becerebilen birinden dinlemekten benimki devede kulak kalıyor onların yanında. :( ama beğenmene sevindim teşekkürler (((:

    pınarcım di mi hehee (: içimiz dışımız aynı işte :P kişilik çatışması yok en azından. :P ((: yorumun için teşekkürler (:

    momolum bu konuda idolumsun bilirsin nasıl güzel konuşursun bilirim (((: tabi teyzenin o nacizane deyimleri zamanında epey ufkumu genişletmişti bu halime zemin hazırlamıştı çınlasın kulakları :D (((:

    bende hepinizi öpeeyyyyirruummmm (((:

    YanıtlaSil
  5. teyzemin eline kimseler su dökemez, onun o konuşuklarından bi deyimler-atasözleri sözlüğü çıkarcam, herkes faydalansın :)

    örnek teşkil etmesi bakımından bitane yazıyım dedim ama yok hiçbiri burda telaffuz edilecek türden değil :)

    YanıtlaSil
  6. bende merak edenler arasında idim merakım gitti..teşekkürler:))

    YanıtlaSil
  7. momol hehe bencede aslında iyi oldu herkes bilgilenirdi ama yenil yutulur cinsten değil :P ((:

    DeNİZcim ben teşekkür ederim yorumun için artık tanışmış olduk :P (:

    YanıtlaSil
  8. Bloguma hoşgeldin lâz kizi. Herzaman beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;