???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

23 Ekim 2010 Cumartesi

Lacivertkolik

Renkleri seven ve gündelik hayatımda her alanda sık sık kullanan biriyim. Defterlerim, kalemlerim, cüzdanlarım, çoraplarım, ayakkabılarım, çantalarım, aksesuarlarım,.... her yerimden renk fışkırır tabir-i caizse.  Ama gelgelim giyim-kuşam konusuna o noktada laciverti açık ara tek geçerim. Gardırobumda her renkten bir şeyler bulunmasına rağmen her 3 renkten 1'i (hatta 2'side olabilir) yine lacivert...
Yakıştırıyorum kendime bu rengi. Aynı zamanda kombinlemesi kolay. Gri, pembe, kırmızı, beyaz, sarı, mor (o zaman tam bi' morcivert oluyor işte), yeşil, turuncu, vs. hemen hemen her renkle kombin etmek mümkün. Bir tek siyahla olan kombinlerini sevmiyorum pek, sıcak gelmiyor bana.
Geçen dolabımı düzenlerken hayret ettim kendime lacivert rengi aşma noktam olmuş resmen. Bu rengin tek dezavantajı siyah gibi çabuk soluyor olması. Hemen atıyor rengi dolayısıyla biri eskimeden diğerini yedeklemek gerekiyor gardıropta. Düşündüm taşındım normal bi' insanın kaç tane lacivert çantası olabilir diye...
 1,2,3,4,5,6,7,8,...... Önüm arkam sağım solum laciymiş farkında değilmişim tabi her alışverişe çıkışta alınan laci babetleri, ayakkabıları saymıyorum bile. Hatta hadi canım o kadar da değil belki diyeceksiniz ama parfüm-deodorant-krem-kolonya vs. alırken de laci-mavi olanları tercih ederim genelde. 8*4'ün fresh serisi , Fa'nın aqua serisi, Johnsons's Baby'nin oceanı yanımdan hiç eksik etmediğim ürünlerdir. 
Bir şey lacivert ise hemen alıyorum. Zaten lacivert rengi 5 duyuyu tahrik etme gücüne sahipmiş, lacivert giyen kişiler de kendini daha karizmatik zannedermiş, bir de sonsuzluğu ve otoriteyi temsil edermiş. Bu yüzden birçok firma logosunda lacivert rengi kullanırmış. Tam olarak işte burada öyle yazıyor. Onların yalancısıyım. (:

8 yorum:

  1. evet bende laciverte bayilirim,kiyafette de vazgecilmezlerimden.

    YanıtlaSil
  2. mavi modası var internette de lacivret mavi...

    YanıtlaSil
  3. Sen böyle sayınca 1 tane bile lacivert çantam, ayakkabım, kıyafetim, parfümüm-kolonyam olmadığını farkettim...
    Ya ben de hiçbir şeyle yakıştırıp-uydurup kullanamıyorum laciverdi yaaa... :(

    YanıtlaSil
  4. Bayram Kombesi di mi di mi lacivert vazgeçilemezzzz.... :P ((:
    8ex-en8; ama ama biz laciseverler moda olduğu için deil sadece lacivert olduğu için seviyoruz bu rengiiii (((: moda bizi takip etsin yani :P
    MeLLycim bi kere dene vazgeçemeyeceksin (; bana da en kolay kombin olan renk gibi geliyor herbişeyle eşleştirip giyiyorum :P
    hepinize teşekkür ediyorum yorumlarınız için...

    YanıtlaSil
  5. bu yıl hiç almadğım kadar lacivert kıyafet alıyorum:) ben mi bu renge sardım yoksa bu yıl mı çok moda anlamadım:))

    YanıtlaSil
  6. laciye bayılırım kendimi en güzel hisettiğim giysilerim hep laciver:)

    YanıtlaSil
  7. Medanşeri bu sefer de ben seni mimlediim! :D

    http://mellynindunyasi.blogspot.com/2010/10/cantamdaki-en-onemli-5-sey-mimlendim-3.html

    YanıtlaSil
  8. zeynepcim dediğin gibi artık bulması daha kolay bu rengi heryerde mevcut... ((:
    Nisacım bendensin desene sende :P
    MeLLycim mim için teşekkürler benim için en zevkli mim konularından biri olacak... :D
    yorumlarınız için teşekkürlerrrr... ((:

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;