???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

25 Ekim 2010 Pazartesi

Kesişen Kümeler....

Korkma korkma blogcan başlığı görünce!!! Sana matematik anlatacak değilim herhalde ki laf aramızda çok severim kendilerini hele geometriye ölürüm. Bayılırım geo.testi çözmeye bulmaca gibi. (: Biyolojiye ayrıyetten ilgim vardır hobisel olarak. :P Tamam tamam dur kaçma bakma öyle psikopata bakar gibi normal biri değilim demiştim. (((:
Günde kaç parçaya bölünüyorum bunu anlatacağım size bugün. Hayatım iş, okul, aile, arkadaşlar olarak 4 ana bölüme ayrılmış durumda. Bunların her biri birbirinden çok farklı olsa da bir o kadar da içiçe... Tek bir bütünü 4 eşit parçaya ayırdığımız için. :P
Ama benim süper bir özelliğim vardır. İşte olan işte, evde olan evde, okulda olan okulda kalır.
Sabahları anne-baba kuzusu olarak kalkıyorum yataktan. Erken kalkmaktan nefret ediyorum nefret!!! 2 sene oldu işe başlıyalı birgün yaaa birgün mü insan kendiliğinden kalkamaz. :( Annemle babam olmasa zaten hiç kalkmıyacağım ya sağolsun onlar 1 saat önceden başlıyor medanşeri geç kalacaksın hadi diye kaldırma merasimlerine. (((: Çalar saati 5 kez ertelemezsem uğursuzluk getirir zaten maazallaahh... :P Sonra yiğenim falan geliyor önce zil sesine uyanıyorum sonra onu görünce dayanamıyorum kalkıyorum zaten. İşe gitmeden yiyim onu biraz diye. (((; Evden çıktığım an anne-baba kuzusuluğumdan çıkıyorum. Sokakta görsen hele de sabahsa korkarsın benden. Kaşlar çatık, surat beş karış ıyyyhhh yani. :P
Malum bankacılık zor meslek ama benim için saat 09:00 da başlıyor,18:00 oldumu bitiyor tamamen. Şubemden dışarı adım attığım an bankacı kimliğimi de orada bırakıyorum. İşim ile ilgili tek birşey kalmıyor aklımda tamamen resetliyorum kendimi ve bilinçli olarak değil. Yapı meselesi diyim. O gün işte ne yaşadıysam, ne kadar yorulduysam, kimlerle muhatap olmak zorunda kaldıysam hepsini unutuyorum. Sanki yeni bir güne başlıyormuşum gibi hoplaya zıplaya çıkıyorum şubemden. Şaka değil bak koşa koşa çıkıyorum. :P Merdivenlerden de hoplaya hoplaya iniyorum engel olamıyorum kendime. Hanım hanımcık tek tek iniyim diyorum ama olmuyor 3. merdivenden sonra bi bakmışım hoppidi hoppidi başlamışım yine. Rezilim yaaa... :(
Dışarı çıkıyorum okula gitmek için . Okuluma geliyorum. Soruyorlar zor olmuyor mu, yorucu olmuyor mu işten çıkınca hemen okula gelmek diye. Halbuki bilmiyorlar ki ben şubeden dışarı adımımı attığım an olay bitmiştir benim için. (: Sınıftakilerle kakara kikiri işliyoruz derslerimizi. Ders işlemesi iyi de dönem sonu ne olacak bilmiyorum. Biraz korkuyorum. 4 dersim var hiç sınav yok. Hepsinden dönem projeleri var. Tam benim istediğim şey. Bayılırım araştırma- sunum yapmaya. Öğretmenlik geçmişim de var ki okul hayatım boyunca da tahta önündeydim genelde. Sınava girmektense proje almayı tercih ederim yani ama şöyle de bir sıkıntı var ki sınava girsen derecelendirme daha somut olur itiraz etme şansın olur bu şekilde daha çok öğretmenlerin insiyatifine kalıyor gibi sanki beğenmedim bıraktım dese itiraz etme şansın yok. :( Dolayısıyla öğretmenlerin objektifliği önemli bu noktada ki o da tartışılır... Allah yardımcımız olsun. Bencil olamayacağım yazık diğerlerine de hepimiz geçelim şu derslerden. :P ((((:
Neyse okul bitiyor, eve geliyorum öğrenci Medanşeri de bitmiş oluyor. Bak bu çok sakıncalı işte. Halbuki eve gelip ödev yapmam lazım ama öğrenci kimliğim dışarıda kaldı gördün mü? :D Hay aksi ne yapsak ki ?? :P Hani tipler vardır ya sınava çalışmadım derler derler sonra yüksek not alırlar. Ben onlardanım işte ama tek bi farkla. Ben gerçekten çalışmam hatta istesem de çalışamam. Olmuyor yapamıyorum. (((: Bi kere lisedeyiz sabah kalktım geo. yazılım var ama nasıl hiç bi derse girmemişim, hiç çalışmamışım, girsem sıfır alacağım kesin. Sabah kalktım başladım ağlamaya üüüüüüüüü baba bana rapor al sınava girmiceeem benn hiç bişii bilmiyorummmmm üüüüöööüüüü nasıl ağlıyorum. ((: Babam dedi yok kızım olmaz öyle sen gir sınavına kalırsan kalırsın ne olacak sanki falan moral veriyor sözde. İkna edemedim yani kalktım gittim girdim sınava. Sınıfta 100 alan 3 kişi oldu. Evet bildin teki de bendim. Utanıyorum cidden bunu anlatırken ama böyle işte. Çok pis atar tutarımdır ben. Kimse inanmamıştı tabi çalışmadığıma ama benim defterim bile yoktu. (((: Neyse tarih bunun gibi olaylarla dolu benim için bak nereden nereye geldik. :D
Sonra haftasonlarını da arkadaşlarıma ayırırım orada da aile hayatımdan sıyrılmışımdır. Arkadaşlarımla nasıl eğlenirim anlatamam... Gülmekten çenem ağrırır, karın kaslarım kasılır falan o derece yani ama aile meselelerine hiç değinmeyiz mesela. Hiç girmeyiz o konulara özel yaşama saygı nihahahha.... :D Şaka bi yana sevmiyorum ben çok vıcık vıcık öyle her konunun içinde olmalarını. Arkadaşlarım da benden bu noktada. Bir araya gelince tek bi amacımız oluyor vur patlasın çal oynasın. :P Nasıl deşarj oluyorum, tüm haftanın bilinçaltımda bıraktığı yorucu, sıkıcı benlikten kurtuluyorum böylece. Yeni haftaya sıfırdan başlamış oluyorum ve döngü bu şekilde sürüüüüüüüüüüp gidiyor....
Öfff şimdi uyuyacağım ama sırf sonunda uyanmak var diye sinir oluyorum. İnan bu haftaki 1,5 günlük tatilin hatrına dayanıyorum bu işkenceye. :P Yani klişe olacak ama yatcaz kalkcaz, yatcaz kalkcaz, sonra bi daha yatcaz kalkcaz sonra bi yatcazzzzz ohoooooo bi daha 3 gün sonra kalkcazzzzzzzzzzzzzzzzz........ Hatun psikopat işte bunu düşünürken bile mutlu oluyorum ya yok böyle bişey. :D

12 yorum:

  1. Canım meslekdaşım; bankacılık zor meslek. Kısacık tatiller nasılda ilaaç gibi gelir insana, ben artık emekli olduğum için tatilmiş değilmiş hiç farketmiyor benim için. Sana iyi bayramlar, sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. resetleme olayını çok sevdim herkes yapamaz
    kolaylıklar, başarılar

    YanıtlaSil
  3. inşallah büyüyünce bende teyzeme benzerim..yan gel yat gelsin 100 ler..ama bi de halama çekersem yandım:(((

    YanıtlaSil
  4. Canım, blogumda ödülün var. Gelip alırmısın? Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. resetleme işine bayıldım..sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Senin için s(T∩V)= Ø olması çok sevindirici. Keşke hepimiz için öyle olsa. Çok keyifli bir yazıydı bir solukta okuyuverdim :)))

    YanıtlaSil
  7. zencefil ve tarçın güzel yorumun için çook teşekkür ederim.İçi ısınıyor insanın böyle güzel yorumlar alınca bu soğuk havalarda. (((: Oh maşallah ne güzel almışsınız emekliliği darısı başıma inşallah :/ :P
    minecim resetleme işi bazen iyi de bazen de kötü birşey (: anısı olmuyor insanın pek bu yüzden :D arkadaşlarım bir araya gelince konuşurlar ayy şu şöyleydi bu böyleydi di mi diye ben öylece saf saf bakarım onlara ki çoooktan unutmuşumdur olayı. :D çok teşekkür ediyorum. (:
    gutguturunam benim yok bana benzeme kuzucuk çok stresli oluyor insan çalışmadan sınava girince ömrümde ömür gidiyor inan o gazla can havliyle sarılıyorum sınav kağıdına sonuç o yüzden olumlu oluyor belki de :P neyse maşallah diyim :D

    YanıtlaSil
  8. zencefil ve tarçınıımmmmm çoooook teşekküüür ederim böylece ilk ödülümü almış oldum. (: hem de sevdiğim ve severek takip ettiğim bir meslektaşımdan aldım dolayısıyla hem ilk hem de özel oldu benim için. çoook teşekkür ederim. en kocamınından öpüyorum sizi müsadenizle... (((:
    denizcim yorumun için teşekkür ederim. sanırım hayata karşı takmayacaksın tak açacaksın politikası izlediğimden oluyor bu resetleme işi :P tavsiye ederim bu politikayı da resetlenmek isteyen herkese. (:
    Ayşe'nin Gazetesi ben de yorumunuzu çok sevdim. Bak formülize etmek yazıyı yazarken aklıma gelmemişti. :P Yorumunuz için çok teşekkür ediyorum.
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  9. blogunu okurken bir an okula gidip ders anlatacaksın sandım ki bir baktım bankaya gittin..dedim faturamı yatıracak ama neyseki işin aslını o an öğrendim :))
    Bu arada çalışmayıp 100 alanlara hep sinir olmuşumdur :P bir keresinde bende almıştım 100 bu şekilde..ama önümdeki kız arkadasımı nazikçe! çekiştirip hepsini kagıdıma gecirmekle :D daha sonra hocam beni takdir edip onu etmeyince utanmış ve bu işlere diger yazılıya kadar ara vermiştim :p (lise tarih yazılısı)

    ve yazında en sevdigim yer,yatıp kalkcazz yatıp kalkcazz yine yatıp kalkcazz..:)) hayatımda en sevdigim andır :))

    YanıtlaSil
  10. timeout ben de sizin yorumunuzu okurken fark ettim ki hayatımı bi posta sığdırmışım gerçekten. :P
    100 mevzusunda da sanırım herkesin böyle bi anısı vardır unutmadığı ve unutmayacağı. itiraf etmek gerekirse ben de saf katıksız almamıştım o 100 ü :P (((:
    yatcaz kalkcaz mevzusunda da yarın malum pzt. işbaşı olduğundan yine dertliyim. (((:

    YanıtlaSil
  11. We found your beautiful blog!

    Greetings from Brazil

    YanıtlaSil
  12. Sobrepuja-se thanks for your nice comment. ((:
    see u again... :p

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;