???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

28 Ekim 2010 Perşembe

Ödüllü Blogcan -1-

2 aylık blog maceramda sevgili blogdaşım Zencefil ve Tarçın tarafından ilk ödülüme layık görülmüş bulunmaktayım. (: Dolayısıyla ilk olarak Zencefil ve Tarçın'a kucak dolusu sevgiler ve teşekkürler.... (:
Ödülün doğası gereği sadece 15 adet blogcanla paylaşabiliyormuşum ama şunu itiraf etmek isterim ki ben blogumun en  altında  gördüğünüz listede yer alan blogcanları yani sizleri zevkle takip ediyorum. Yeni yazılar yazmanızı sabırsızlıkla bekliyorum. (:   Veren el alan elden üstündür diyerek lafı daha fazla uzatmadan ilk ödülümü paylaşmak istediğim blogcanların linklerini vermeye başlıyorum. Benden size hem bayram hem tatil hediyesi olsun. 
14. mine
15. Son olarakta tüm blogcanlarrrrıııııııııııı.....  Ehehe bana ne dayanamadım. (:

Yazımı da bi' dörtlükle bitireyim her zaman gelmez içimden geldi bak şimdi.

Okul için proje hazırlıklarımla başım dertte
3 günlük tatil ilaç gibi geldin bize
Görmemişin ödülü olmuş ne olur ayıplamayın
Du' çıkmadan bi' kez daha bakıyım one lovely blog ödülüme (:

Eve geldiğimden beri bilgisayar karşısındayım. Sunum hazırlıyorum, araştırma yapıyorum, artık gözlerim ağrıyor dolayısıyla yazımı yazıp kaçıyorum. Blogcanlar ödülü aldığınızı yarın haber vereceğim dolayısıyla size sürpriz olsun. (:

Not: Eyyy ödülü çıkaran şahsiyet bi' iyilik yaptın şu ödül resmini daha güzel seçemez miydin? :/

11 yorum:

  1. çok teşekkür ederim medanşericik... moralim azcık yerine gelsin, bizzat teşekkürlü post yazcam.. :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederiiiim, vermem ödülümü kimseye:P paylaşıyorum şimdi;)

    YanıtlaSil
  3. Blogunu yeni gördüm,çok beğendim cnm.Takip ediyorum yazılarını ;)

    YanıtlaSil
  4. Ödülün hayırlı olsun canım,hayatta hep güzel ödüller alasın inşallah..Çok teşekkür ediyorum beni de layık gördüğün için. :) ilk postta yayınlıcam inşallahh...sevgilerimle canım..

    YanıtlaSil
  5. çook teşekkürler sevgi en güzel ödül..ödülün hep sevilmek olsun..

    YanıtlaSil
  6. Tebrik ederim canım,nice güzelliklere inşallah! :)

    YanıtlaSil
  7. MeLLy; sen iyi ol da post yazmak kolay iş (((;
    biyasimadahagirdim; paylaşalım güzelleşelim :D
    hayalci çok teşekkür ediyoruuummmm.... (((:
    zeliha-umutsepeti çok teşekkür ederim hayat hepimize her daim güzellikler getirsin inş. (:
    Asuman teşekkür ederim ne güzel bi dilek bu böyle. Sevelim sevilelim sevgi yumağı olalım abartalım teletapisss olalım :P ((((:
    Cafe Pepela teşekkürleeer hep birlikte nice nice güzel ödüllere inş. ((:
    güzel yorumlarınız için hepinize çoook çook teşekkürler (:

    YanıtlaSil
  8. siz o kadar ödüllendirmişiniz, dayanamadım yazdım bile hayatım... :)

    http://mellynindunyasi.blogspot.com/2010/10/lovely-blog-odulune-layk-gorulmusum.html

    YanıtlaSil
  9. Tebrikler canim odulun icin. Daha nice odullere INSAAALLAH. Ayrica odulunu benimle paylastigin icin de cooook tesekkurler, sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. ödülüün için tebrikler canım.banada layık gördüğün için ayrıca teşekkürler.Pazartesi yayılıycam blogumda.sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. MeLLy sen yazınca bi çırpıda okudum bende. Nice nice ödüllere :D
    Bayram Kombesi teşekkür ederim. Teşekkürler de tebrikler de hepimiz için.... (((:
    DeNİZ ben teşekkür ederim aynı zamanda da tebrik tabi ki. :P
    öpüldünüzz... xD

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;