???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

6 Ekim 2010 Çarşamba

Ağla Ağla Çal Oyna

Hala gülüyorum ağlanacak halime blogcan. Malumunuz yükseklisansa başladım artık ama ne başlamak. Dersler başladı ben hala becerip derse giremedim bile. Önce ilk günümü anlatıyım size. İlk gün çok eğlendim. Sevdim sınıfımı zaten topu topu 10 kişi falanız. Derse de geç kaldım, anca kafamı toparlayana ders ne dersi, ne anlatılıyor ben neredeyim burası neresi diyene kadar ders bitti zaten. Mutlu mesut hoplaya zıplaya evime geldim. "Ahahahha master bu mu, ben bunu tek lokmada hammm yaparım vız gelir tırıs gider" modundayım. O gazla dedim yarın da girerim ben dersime arkadaş. Sınıftakilerle epey gecikmeli olarak tanıştım zaten dedim hadi geç olsun güç olmasın yarın görüşürüz derste. Onlarda zaten sağ olsunlar yazık acıdılar bana herhalde 2 hafta üst üste gelmeyince demek ki nasıl böyle bir nasihatler, işte biz bunu yaptık sen yokken haberin olsun, bak işte şu ders şöyle bu ders böyle, çok yardımcı oldular cidden. Derken ertesi gün oldu ben dersime gideceğim yine iş çıkışı ama hangi dersim var onu bile bilmiyorum. Derslerimin adlarını bile bilmiyorum hala. Ne biçim bir şeyim ben ya nefret ediyorum kendimden. İşten de çıkmış bulundum açıp bakamadım netten hangi dersim var diye ablamı aradım dedim içime dalin ruhu kaçmış modda ''ablacımmm ablacımmm baksanaaaa hangi dersim varmışş yazzzsanaaa'' o da söyledi. Şu gün şu ders var diye. Ben de gittim girdim derse. Allah'ım bakıyorum sınıfa nerede bu millet nerede bu devlet?! Zaten hafızam sıfırdır ama topu topu 10 kişi zaten. İnsan bir kişiyi bile mi hatırlamaz?! Herkes farklı birini gördüm o da alttan alıyordu, dedim burası bu ders di' mi diye o da evet dedi girdim dinledim dersimi bi' güzel bi' ton not aldım ki laf aramızda çok pis not tutarım. Dönem proje konumu bile aldım. Eve geldim araştırma falan yapayım dedim, acaba konumu değiştirsem mi diye, notlarımı çıkardım temize geçeyim derken şeytan dürttü gir bi' bak ders listene diye. Allah'ım bir de ne göreyim; ben bu dersi almıyormuşum. Böööhüüüü, iş çıkışı yorgun argın yanlış derse girdiğime mi, rezilliğime mi, asıl dersimde yok yazılmama mı, neye ağlayayım bilemedim blogcan. :((((((
Ne salak bi' insanım ben ya, hep arkamdan beni derleyip toplayan biri mi olmak zorunda?! Üniversitedeyken arkadaşlarım süperdi o konuda; Medanşeri bak bugün şu ders var, okula gidince çaldırırlardı biz şuradayız buraya gel falan diye, notlarımı hep onlardan alırdım derslere girmediğim için ama şimdi öyle mi kaldım bi' başıma.
Traji komik bi' hayat yaşıyorum. Masterı tek lokmada ham yaparım derken o beni çiğ çiğ yiyecek bu gidişle. Ama dedim ya salaklık bende neyime güvenip başvurduysam yükseklisansa. Bir kez daha anladım ki ben hiç büyüyemeyeceğim hiç tek başıma bir birey olamayacağım.
Yarın ilk iş eğer derse gidebilirsem tabi sınıftaki herkesin telefon numaralarını alacağım, hatta ev tel, cep tel, iş tel, e-mail, ev adresi, iş adresi... Her alanda onları karantinaya alacağım birinden yanıt gelmezse diğerine sataşmak için. (:
İşte böyle blogcan hala inanamıyorum yaaaa i-na-na-mı-yor-um !!!!!!
Akşam akşam oturup ağlıyorum işte ahhhh! şimdi bir de 2,5'luk cola açmak vardı... :(

3 yorum:

  1. Akşam akşam oturup ağlıyorum işte ahhhh şimdi bir de 2,5luk cola açmak vardı... :(

    Neden kola, kederli olunca 2.5luk kola açmak isteyen bir seni gördüm.

    YanıtlaSil
  2. ah asosi kuzim benim:) üzülme sen, zehir gibi kızsın, haksızlık etme kendıne...
    öpüldün...

    YanıtlaSil
  3. Neyin Peşindesin, öyle işte mazisi vardır bende :D

    Momolcan yok yok efor kaybediyorum artık :D (:

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;