???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

8 Ekim 2010 Cuma

4 Mevsim Masalı

Bir varmış bir yokmuş evvel zaman içinde kalbur saman içinde, develer tellal iken pireler berber iken dünya üzerinde 4 mevsim birden yaşanırmış. Evet, sanırım yakın gelecekte çocuklarımıza, torunlarımıza bir varmış bir yokmuş diye anlatacağız ilkbahar ve sonbahar mevsimlerini. Sizlerde farkındasınızdır geçiş mevsimlerini yaşamıyoruz artık, ya yaz ya kış. Birden havalar çok ısınıyor, birden donuyor. İlkbahar- sonbahar yok olmaya yüz tuttu. Malumunuz son günlerde de kışı etkin olarak hissetmeye başladık. Karı görmedim henüz ama hiç durmayan yağmur sayesinde sudan çıkmış balık gibiyim son 2-3 gündür. Tuhaf insanımdır vesselam diye yineliyorum her seferinde dolayısıyla şaşırma blogcanım ama ben yağmurda karda yürüyemem. Öğrenciyken yağmur yağıyorsa evden dışarı bile çıkmazdım. Sınavım varsa da taksiyle gider gelirdim bu derece hazzetmem kendilerinden ama evdeysem dışarıyı sel götürse sesimi çıkarmam bencil varlık insanoğlu işte.
Çalışmaya başladıktan sonra kafama esti gitmiyorum ben bugün işe deme lüksüm yok tabi. O yüzden bu mevsim tam anlamıyla acı çekiyorum, işkence gibi geliyor bana işe gitmek. Sevmiyorum yağmuru yerler böyle ıslak ıslak, giyemiyorum babetlerimi sinir oluyorum. Hele şemsiye taşımak derdi yok mu?! Iyyyhhğğğhhh nefret ediyorum bildiğin nefret yani. Yoldan geçen arabalar da sağ olsunlar çok nazik sürücülerimiz olduğu için faşuuurrr foşuuurrr yoldaki suyu sıçratıyorlar üzerimize. Böyle hep sinir harbi içerisinde oluyorum. İş arkadaşlarım dalga geçiyorlar bu durumla doğal olarak  tabi ki anlatamıyorum derdimi kimseye, anlamıyorlar beni. Elimde değil yapamıyorum karda kışta iş güç peşinde koşturamıyorum. Hele hele iş çıkışları akşam akşam o karda kışta nasıl okula gideceğim muamma doğrusu. Keşke devam mecburiyeti denen saçmalık olmasa. Derse devam ettikten sonra söylemesi ayıp nenem de geçer. (: Önemli olan derse devam etmeyip geçebilmek. Derse devam etmeyip geçen öğrenciye üstün hizmet madalyası takacaklarına devamsızlıktan kaldın sınava bile girme muamelesi yapıyorlar ya aklım almıyor. (:
Neyse sayılı gün çabuk geçer sıkıyım dişimi. Ekim, kasım, aralık, ocak, şubat, mart .... 
Tam tamına 5,5 ay. Nasıl dayancağım ben?
Şekerbilitesi yüksek bir insan olarak nasıl o yağmurlar altında erimeden kalacağım merak ediyorum. :p

Not: Bu arada terfi sınavımı geçtim. (: Artık bir tık daha kıdemliyim işyerimde. (: 

4 yorum:

  1. benim gözümde de artık bi tık daha kıdemlisin kuzi :) kocaman aferin sana :)
    gel benim yamacıma buralar kupkuru güneş tepede millet hala şortuyla şıpıdık terlikleriyle ortalıkta cirit atıyor :)

    YanıtlaSil
  2. hehe teşekkürler kuzim :D
    hemen gelirim inan ama orada da sıcaktan şikayet ederim :P biliyorum kendimi bilmesem... (:

    YanıtlaSil
  3. Soğuğa soğuk, sıcağa sıcak. Ne olacak bizim bu halimiz?
    :)

    YanıtlaSil
  4. A.Y. tipik insanoğlu işte diyip geçiyoruz şimdilik bakalım Allah sonumuzu hayretsin (((:

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;