???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

21 Eylül 2010 Salı

Şimdi Okullu Oldum

Nasıl deli gibi bir gün geçirdim anlatamam. Gündemimiz yükseklisans yine malum. Tüm gün koşuşturdum evrakları tamamlamak için. Önce bankaya harç paramı yatırmaya gittim. Becerip bir türlü alamadılar sistemde gözükmüyor diye. Öğrenci işlerini arıyorum onlar biz görüyoruz onlarda görür diyor. Kaç kez gittim geldim beceremediler. En sonunda başka bir şubesini aradım ilgili bankanın. Dedim böyle böyle bir de siz bakın. Dediler gelin buradan biz yardımcı olalım. 
Öğleden önce şu banka işini halletmeye çalıştım ama yapamadım. Öğleden sonra işten tüm gün izin aldım, sağ olsunlar çok yardımcı oldular. Yiğidi öldür hakkını yeme hesabı. 
Neyse gittim koştur koştur yatırdım harcı, evrakları teslim edeceğim; 'adli sicil kaydınızın süresi dolmuş geçersiz bu artık' demezler mi?! Ne biliyim ben yazmıyor ki üzerinde şu kadar geçerlilik süresi vardır diye, onlarda evrak isterken güncel olsun falan dememişler ki... Ama kabul ettiremedim tabi ki bir daha döndüm adli sicil kaydı aldım geldim. Tam dedim oh! bu sefer bitti, demezler mi sistem gitti diye. Alllaaaahhh'ım sana geliyorum yaaaa Rabbim moduna girdim.
Ben işler bir an önce bitsin şubeye yetişeyim dedikçe hepten sarpa sardı anlayacağın. Çok şükür sonu güzel bitti ama.
Kaydım nihayetinde onaylandı. Şubeme geldiğimde mesai saatim bitmişti bile. Neyse ki onlarda anlayışla karşıladı da problem olmadı. Ben de onların bu jestine bir jestle karşılık veriyim dedim. Pasta aldım onlara iş sonrası düşen kan şekerine birebir ne de olsa.
Nereden bakarsam bakıyım bu yükseklisans işi 3.000 TL ' ye patladı bana. Allah'tan bu ay hem maaş hem ikramiye alıyoruz da toparlıyorum durumu. 
Bundan sonra hem yükseklisans hem öğrenim kredisi dört bir yanımı saracak gibi. Gider bütçesi yapmam şart oldu artık.
Sonuç itibariyle bir insanın her işi mi olaylı olur diyorum kendime??!!! Hiç bir zaman şöyle sakin uslu başlı bir işim olmadı. Hep böyle bir vukuat bir vukuat. Karadenizli olduğumdan galiba sürekli haa uşak haaa modundayım. (:
Çook yoruldum bugün ama değdi. Hem 1 kilo vermişimdir inanın hem de çok şükür başardım sonunda kayıt olmayı. Bundan sonrası da güzel olur inşallah...

9 yorum:

  1. potur bugün ikimizde çok hareketli bi gün geçirmişiz :)
    bugün öyle kafam meşgul, oradan oraya koşuşturdum ki anca akşam üstü 6 da gün içindeki ilk yemeğimi yiyebildim düşün halimi :D
    iyi zafiyet geçirip, düşüp kalmadım yollarda :D

    YanıtlaSil
  2. hayırdır potur senin neyin vardı bakıyım (:

    YanıtlaSil
  3. hahah ne sen sor ne ben söyliyim :)
    ayrıntıları umuma kapalı bir yerde anlatırım sana;)
    bak şimdi hemen aklına giren o cin fikirleri çıkar bakıyım, düşündüğün gibi bişi yok :)

    YanıtlaSil
  4. bi pastada biz istiyoz..yok yok kutlama yemeği olsa daha mı ii olur ne:)))

    YanıtlaSil
  5. tebrik koyuyorum o zaman:)
    ya benim de böyle güzel haberler almaya ihtiyacım var artık, bir yılı geçti okul biteli ne tıkırtı var ne sıkırtı...
    :)

    YanıtlaSil
  6. momol peki bakalım detayları bekliyorum o vakit(;
    s.istanbullu ayıpsın sen iste ben sana kahvaltıyı pariste akşam yemeğini romada yediririm o kadar hakkın vardır yani bende :D
    sophiecim inşallah sende hayırlısıyla en kısa zamanda mutlu haberler alırsın (:

    YanıtlaSil
  7. Ayyy inşallah çok güzel olur sonuuu :)
    Senin bölümün neydi bakim?
    Çatladım meraktan :D

    YanıtlaSil
  8. Porticim işletme masterı yapıyorum daha doğrusu yapmaya çalışıyorum. :D

    YanıtlaSil
  9. Hayırlı olsun :) Okullu olmak güzeldir ama hem iş hem okul zor olacaktır tahminen :)
    Şimdiden başarılar...

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;