???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

26 Eylül 2010 Pazar

Pazar Saçmalaması

Yükseklisans ders programım belli olmuş pazartesi, salı, çarşamba, perşembe... Haftanın 4 günü üstüste dersim var ama okul ne zaman başlıyor bilgim yok.  Bir de haftaya olacak şu kıdem sınavı var aklımda. Canım hiç çalışmak istemiyor her zaman ki gibi.  Bir taraftan da diyorum al işte sana pratik, sen bi tek sınava girmekten acizken yükseklisans zamanı 4 dersi nasıl halledeceksin?! O yüzden bugün ders çalışmaya karar verdim banka sınavım için. Bankacı olmak bu yüzden zor işte, sürekli sınavlar sınavlar hiç bitmiyor. Sanki tıp okuduk mübarek bu ne ya?! Sürekli güncellenen değişen mevzuat, yasalar da beni gördü sanırım çek yasası, vs. hepsinde değişim rüzgarları aldı başını gitti. Tam birşeyi öğreniyorum pat değiştiriyorlar. O yüzden tam koyvermiştim öğrenmiyordum nasılsa yenisi çıkacak ben en yenisini öğrenirim diye, noldu hissettiler mi ne sınava çağırdılar. (:
Neyse gidip sınava girmek, sınavdan geçip kıdem artırmak boynumuzun borcu oldu artık. 'Go Medanşeri go!' diyorum.
Hatta keşke bunu Bugs Bunny söylese 'Buralarınn büyüğüüü o birrr başkaaa Medanşerriii Medannşerii çoook yaşaaaa' diye.

Neyse işte gündem aynı yani değişik bir şey yok...

Değişik olan tek şey bugün pazar gününün hatırına Limonlu Cheesecake yapmam cidden ya, şaka değil. Pek beceremem sanıyordum ama söylemesi ayıp ıımmmhh! çok leziz oldu. Aştım artık sanırım kendimi.
Sonra bir de hem yükseklisans hem öğrenim kredisi derken gider bütçesi yapmam şart dedim ya, şeytan dürtüyor. Çok pis alış-verişim geliyor. Almamam gerek dedikçe her şeyi alasım geliyor.
Her bayan gibi ayakkabı ve çanta delisiyim. Neden böyle ya, bilim adamları bu çılgınlığa dur diyecek bir şey geliştirsin istiyorum. 

Not: Resmin yazıyla fark ettiğiniz gibi uzaktan yakından bir ilgisi yok ama konudan anlamanız gerekiyordu, pazar saçmalaması diye baştan uyarmıştım sizi (:

7 yorum:

  1. ay fotoğraf çok güzel hakikaten. çalarım ama ben bu fikri.
    bu ara herkes ders çalışıyor, yeni eğitim yılı bir geldi pir geldi maşallah.

    YanıtlaSil
  2. asıl teyzecim sen benim bloğumun altındaki miyavvvı gördün mü çok kıskanacaksın çokk..

    YanıtlaSil
  3. ay ay lastikli pabetler tam benlik
    ama zamanını almamalı günlük yazarımızın o ders çalışacak : )
    Allah zihin açıklığı versin - eskilerin deyimiyle : ) -

    YanıtlaSil
  4. sophiecim aynen öyle madem geldin dünyaya otur çalış sınavlara modundayız. (:
    gutguturunammmm gördüm gördüm kaçar mı benden :D gerçekten de kıskandım ne yalan diyim. :P
    minecim teşekkür ederim gerçekten şu sıralar en çok duymak istediğim tabir bu. (: o babetlerinde hepsi bizim olsun inşşşallahh (:

    YanıtlaSil
  5. sophiecim aynen öyle madem geldin dünyaya otur çalış sınavlara modundayız. (:
    gutguturunammmm gördüm gördüm kaçar mı benden :D gerçekten de kıskandım ne yalan diyim. :P
    minecim teşekkür ederim gerçekten şu sıralar en çok duymak istediğim tabir bu. (: o babetlerinde hepsi bizim olsun inşşşallahh (:

    YanıtlaSil
  6. Seni Mimledim Baka Bilir Misin Bloguma ? :)

    YanıtlaSil
  7. Babetlere bayılırım ama fazla düz oldukları için belimi ağrıtıyorlar, sevgiler...

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;