???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

23 Eylül 2010 Perşembe

Hayırdır İnşallah

Dün gece bir rüya gördüm bir rüya gördüm; annemle Nafişin rüyalarını geçtim o derece... Rüyamda evleniyordum tam evlenmek değil de evleneceğim adamı görüyorum desem daha doğru olur. Hatta öyle ki üzerinde böyle mavi bir T-shirt var, renkli gözlü, öyle çok boylu poslu değil (ki ben boylu poslu olsun isterim 1.80'den aşağı ise hiç olmasın derim hatta, ben de epey uzunumdur çünkü), neyse işte ene kona gördüm çocuğu. Çocuk iyi hoştu falan ama hiç böyle benim tarzım gibi değildi. Öyle kriterlerim yok gerçi henüz, diğer kızlar gibi toz pembe bir dünyam da yoktur zaten. Romantik değil de oldukça fazla rasyonalistim ben. Duygularım mantığımın önüne geçmez pek. O yüzden rüyamda çocuk pek içime sinmiyor ama rüya olduğunun bilincinde olduğum için 'Amaaann boşver Medanşeri rüya zaten gerçek değil ki' diyordum kendime. Uyandım ama çocuğu görsem tanırdım o an. Şimdi görsem hatırlamam pek. 

Mutluydum gerçi ama diyorum ya mantığım hep daha ön plandadır benim. Aşk değil mantık evliliği yapabilirim sanırım sadece ki o da becerebilirsem eğer...
Hayatımdaki önceliklerim arasında evlilik hiç yok şu vakit. Önce yükseklisansı bitireceğim, öğrenim kredimi bitirmeden hele evlilik hayali bile kurmam bir de evlendikten sonra uğraşamam kendisiyle, sonra bir birikim de yapmam lazım öyle pat diye de evlenemem evlendikten sonra olur mantığıyla. Şuan için baba evimde rahatım iyi çok şükür. Evlilik falan bana ters geliyor ama şu lanet mahalle baskısı bu konuda da baş gösteriyor. Millete anlatamıyorum derdimi mezun oldun mu elin iş tutmaya başladı mı potansiyel gelin gözüyle bakıyorlar ya adama deli ediyorlar beni. Halbuki insan belli bir olgunluğa gelince evlenmeli evlat sahibi olmalı bence. Evet biliyorum, kadere sonsuz inanıyorum kaderse illa ki ben şimdi bile yok desem de yarın evlenmiş de olabilirim o ayrı bir mevzu ama yine de zor bu işler azizim zor. (:
Bak eskiden görücü usulü varmış ne güzel, kıza sormadan yap yuvasını. Yok eğer kıza sorarsan bak benim gibi feministin önde gideni olursun milletin başına.
Zaten ben daha küçükkenden beri babamın bir tezi vardı: "Kızını çok okutursan ev kadını değil bilim kadını olur" diye. Kendi kızından çıktı işte. ((:
Sonuç itibariyle gelin ata binmiş ya nasip demiş değil mi blogcanlar?!!! Hadi hayırlı kısmetcağızlar her birinize...
Gökten de 3 elma düşsün bari ya da beyaz atlı prens bilemedim artık. Tahmin edersiniz ki biri bana (nihahahaha! yaşasın bencillik) geri kalanları da siz aranızda bölüşün cancağızlar. (((:

4 yorum:

  1. geri kalan elmayı kaptım, vermem kimseciklere :)
    potur ya biz kuzenmiyiz, bende rüyalarımı yönlendirebiliyorum; rüyamın kötü kısımlarını güzele çevirebiliyorum, tıpta bile bu konu var çok enteresan harwardlı adamlar incelemişler bu mevzuyu kısaca biz özel insanlarız kuzi :)

    YanıtlaSil
  2. şu öğrenim kredisi ne menem bişiy yahu, benim mahvetti:(

    YanıtlaSil
  3. momolcum biz aynı anda hiç olmayacak şeyler söylemeyi becerebilen empatinin kitabını yazmış insanlarız olsun o kadar. :P
    zeynep, gerçekten yaaa Allah'ım tüm öğrenim kredi borcu olanlara sabır sıhhat bir de para versin (:

    YanıtlaSil
  4. hayırlara yoralım bu güzel rüyayı
    kısmet diyelim sonra da manalı manalı : )

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;