???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

20 Eylül 2010 Pazartesi

Bu Bi' Mucize

Hani insanın hayatında her şey üst üste gelir ya o süreci birebir yaşıyorum şuan hem de pozitif olarak. (: Mucizelere inanan bir insanım cidden ya gülme bak. Bugün de bir mucizeye tanık oldum. Hani demiştim ya yükseklisansa başvurdum bin bir zorlukla ama yeterli kontenjan olmadığı için bu sene ilgili program açılmayacakmış diye şu yazımda. Hıhhh! işte beyaz güvercinler sanırım yine işe yaradı. Onu da şu yazımda belirtmiştim hani.
Bu sabah işteyim malum hafta başı olduğu için deli gibi yoğunuz bir taraftan telefonum çalıyor. Lady Gaga & Akon 'Just Dance' eşliğinde bir yandan işlem alıyorum bir yandan telefonumun müziğiyle çaktırmadan dımm tısss dımm tıss moduna girmişim böyle. Telefon numarasına bi' baktım sabit hat. Allah Allah diyorum kim arar cebi sabit hattan, hangi akıllı? Bir iki derken sonunda dayanamadım açtım telefonu. 
Üniversiteden arıyorlarmış başvuru yapmıştınız ya hani yüksek lisans için hala geçerliyse kaydınızı onaylıyoruz, kabul edildiniz.
Ne, nasıl yani ama ama hani açılmayacaktı dememe fırsat bile olmadı lafı tıkadılar ağzıma açılıyor işte evraklarınızı hazırlayın getirin diye. O arada işteyim gelemem diyebildim o kadar. Ama içim içimi yiyor tabi ya gerçekse ya gerçekten açıldıysa program diye. Arıyorum arıyorum açmıyorlar internetten bakıyorum sayfa güncel değil. Bir yandan işlem geliyor deli gibi zaten. Çıldıracağım yani. Neyse sonuç itibariyle gerçekten yükseklisansa hak kazanmışııııımmmmmmmm (: Çok mutlu oldum çoook çünkü bir daha ALES'e girmek zorunda kalmayacağım. Hayatımdan bir sınavı çıkarmış oldum böylece en azından şimdilik. Gitti 1 kaldı 8236732312782723. 
Bu master sarhoşluğunu yaşarken pattt bir mail geldi iş yerimden de sınav için çağrılıyormuşum. Hem de daha 2 sene mi bile doldurmamışken kısmi terfi sınavı için çağırmışlar. Kısmi terfi çünkü hep diyorum ya özel sektör zor azizim hele de bir de bankacılık sektöründeysen diye. Öyle hop diye terfi etmiyorlar adamı önce kıdem artırma alıyorsun, kıdemlerini tamamlayınca bir üst kademe olarak terfi alıyorsun tabi onun içinde ayriyeten sınava giriyorsun. Hayatın sınav yani.
Hem çok mutluyum ama bir taraftan da tırsak tırsak modundayım. 80 kuşağı bilir He-man ve onun sevimli kaplanı Titrek'i. Ben tam bir Titrek'im işte. (:
Baksan  He-man'ın 'Gölgelerin gücü adınaaa güç bende artık' dedikten sonraki Atılgana dönmüş Titrek sanırsın beni ama ben bildiğin Titrek'im ya. Gölgelerin gücünden önceki Titrek. (:
Öyle işte çalışkan değilimdir ben hem de hiç. Okulu nasıl bitirdim işe nasıl girdim hala şoktayım zaten. Bir de hem çalışırken hem okumak nasıl olur bilmem diyeceğim ama yalan, okurken de çalışırdım ben zaten. (:
Yine de hayırlısıyla elime yüzüme bulaştırmadan hepsinin hakkından gelirim inşallah...

Günün dersi: Mevla görelim neyler, Neylerse güzel eyler ...

 Sadece biraz sabır sanırım. (:


3 yorum:

  1. potuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrr:D
    çok mutlu oldum, yanımda olsan yippa yippa diye boynuna atlayasım var:) her sektörde deneyim kazan sonrada bana akıl ver, bu kuzin ne yapsın diye :)
    bu arada; ulan ne ballı insansın sen öyle:) biyerlerini ısırıp kaşıda nazara gelme :)

    YanıtlaSil
  2. ahahhaa cidden yaawss ama yok benden geçti artık iş güç sahibi insan oldum yurtdışına çıkamam :(
    o görevi sana veriyorum bir an önce yükseklisansa başla yurtdışına açıl ve benim için orada ortam yap momolum :D

    YanıtlaSil
  3. Hayirli ugurlu olsun bakalim.Simdiden basarilar.

    YanıtlaSil

Yormadan Geçme (;