???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

16 Eylül 2010 Perşembe

Bir Maruzatım Olacaktı !!!

Offf! iş hayatı zor be azizim zor. Öğrencilik boyunca sürdürdüğün saltanatı alıveriyor özel sektör elinden. Çalışacaksan da ohhh misler gibi kamuda çalışacaksın. Memur olarak göçüp gideceksin şu hayattan azıcık aşım kaygısız başım modunda. (:
Yılsonu geldi artık, tayinler-terfiler falan herkes patlatır bir şeyler diye düşündüm veeeeeee gittim "Tayin olmak istiyorum" dedim birden müdüre. İnsan bir ön hazırlık konuşması vs. vs. bişey yapar ortamı hazırlar di' mi yok ben bildiğin bodoslama daldım mevzuya.

- Tııkkk tıkkkk! Müsait misiniz müdür bey?
- Gel bakalım Medanşeri
- Müsaitseniz eğer benim bir maruzaaatım olacaktı.
- Buyur.
- Malumunuz yıl sonu geliyor ya hani artık ( ne alakaysa ) ben tayinimi istesem diyorum. Siz ne dersiniz?
- İste bakalım, yaz dilekçeni getir.
* Höööyyytttt, nasıl yani dilekçe derken ben şeyy ımmm daha önce hiç yazmadım ki nasıl olceekkk acepp ??!! ( tam rezilim yaaaa... )
- Sen dilekçeni yaz getir işte böyle böyle diye bakalım sonra tamam?
- İyi peki tamam olsun :/

Müdür bey o kadar emin ki becerip bir dilekçe yazamayacağımdan sanırım hiç itiraz etmedi çünkü tayin konusunda. Biraz internetten araştırayım dedim yok anacım yok, aradığım hiçbir haltı bulamıyorum şu nette sinir oluyorum hep. :(
Acaba resmi bir şeyler mi yazsam yoksa duygusal mı bilemedim. Bana kalsa direkt "Böhüüüüüüüü acıyın bana apiler aplalarrr noluyyyy noluyyyy tayinim çıksınnn noluyyyy" modunda yazacağım dilekçeyi. 
Bana bir tayin verenin Allah yardımcısı osssuuunnn, Allllaaahh sevdiiinnee gavuştursuunnnn, Allah muradınııı vessiiiinnn, Allaaahh tuttuuunuu altınn edivesssiinn yazıp dilenci moduna da giriverebilirim yani anında bilemiyorum.
İlla şu şu sebeplerden dolayı tayinimi istiyorum diye belirtmek zorunda mıyım ki, sadece şunca zamandır sizinle çalışıyorum stop. Tayinimi istiyorum stop. Vermeyeeeeennniiiiinnnnnnnn stop. yazsam kabul görmez mi ki acaba? :/
Hiç umudum yok yaaa, eskiden yani çocukken bir şey imkansızda olsa isterdim, çaba sarf ederdim, olsa mutluluktan çılgına dönerdim ama olmasa da en azından elimden geleni yaptım demenin gururunu yaşardım. Şimdi ise öyle mi, büyüdükçe daha da rasyonalist oldum maalesef. Hayatım evet ile hayır, siyah ile beyaz arasında sıkışıp kaldı.
İtiraf ediyorum tayinimi de sırf istemiş olmak için istiyorum zaten, ilerisini düşünemiyorum bile. Ne olur ne biter, tayinim nereye çıkar, orada beni kimler, neler bekliyor olur hiç merak etmiyorum. Eskiden olsa şimdiden hayal kurmaya başlamıştım bile.
Donuk, ruhsuz, otomat bir varlığa dönüştüm iyice. Tatil şart, yüzmek deli gibi yüzmek şart. ( Çünkü iyi bir yüzücü değilim maalesef deli gibi yüzebiliyorum anca, olsun ya güneşlensem de yeter bana, ayağım kumsala değse de yetebilir belki bilemiyorum. )
Uykum geldi şimdi uyumak deli gibi uyumak istiyorum. ( Bak işte bu konuda çok iyiyimdir ama, çok iyi bir yüzücü olmasam da dehşet iyi uyurum üstüme tanımam. )
Amann! millet bir güzel uyutur ben de öyle saf saf uyurum işte. :/ Yine depreştim ben.
Hadi sağlıcakla kalın blogcanlar. (:

diye karalamıştım bir kenara geçtiğimiz kasım-aralık aylarında... (: Peki tüm bu karamsarlığın üstüne şimdi ne mi oldu? Çok şükür yaklaşık 4 aydır istediğim şubede çalışıyorum ama dedim ya iş hayatı zor hele bir de özel sektördeysen diye... Anlayacağın müşterilerin derdi tasası bitmedikçe seninkiler de bitmiyor azizim bitmiyooorrr.... Yine de şükrediyoruz tabi ki bugünümüze (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yormadan Geçme (;