???

Fotoğrafım
Bildiğin çikolata... Yokluğunda canın çeker, görünce için gider, fazla yediğinde geri döner, her koşulda seni deli eder :) İletişim: medannseri@gmail.com

Çikolata Severler...

26 Ağustos 2010 Perşembe

BEYAZ GÜVERCİN

Şimdi sana çok saçma bir şey anlatacağım blogcan. Sene 1998 - 1999, ilkokul 5. sınıftayım. Anadolu Lisesi sınavlarına girmişim ama tam komedi. O zamana dek elime ne bir test almışlığım var ne dershaneye gitmişliğim var.
Gel zaman git zaman bir de ilkokul öğretmenim var ki hiç sorma sevememiştim gitmişti kadını. İkamet değişikliği sebebiyle okul değiştirmek zorunda kalmıştım ne olduysa o vakit oldu zaten. Bir türlü alışamamıştım yeni öğretmenime, eski öğretmenimi çooook ama çooook severdim çünkü. Babamdan sonra en sevdiğim adamdı neredeyse. (:
Yeni öğretmenim babamın da eski bir tanıdığı olması hasebiyle nasıl üzerime titriyor. O öyle yaptıkça ben hepten nefret ediyorum. Sorardı bana "Beni seviyor musun Medanşeri?" diye "Hayır, seni sevmiyorum eski öğretmenimi seviyorum. Dün aradım seni şikayet ettim eski öğretmenime." derdim.
Ne kadar hanım hanımcıkmış ki ağzımın payını vermezmiş. Düşünüyorum da ben olsam........
Neyse şiddete karşıyız di mi? Anadolu Lisesi sınavına girdikten sonra yeni öğretmenim geldi bir gün yanıma,
"Okula gelirken bir sürü beyaz güvercin gördüm. Gör bak hepiniz kazanacaksınız inşallah sınavı" dedi.
Hööönnnkk olmuştum ne alaka ya falan diyordum. Ne saçmalar ki diye bakmıştım öyle ama ya kazanırsam diye bir umut olmuştu. Ya gerçekse ya gerçekten beyaz güvercin şans getirirse ya gerçekten kazanırsam diye düşünmeye ümit etmeye başlamıştım ki nitekim de öyle oldu şaka gibiydi ama kazanmıştım Anadolu Lisesini.
O gün bugün ne zaman beyaz güvercin görsem 'Alllaaaahhh'ım bu bir işaret!!!' olurum. Eğer bir sınava girdiysem ve beyaz güvercin görmüşsem hep iyi bir puan almışımdır cidden.  Hatta hayatımda bir şeylerin değişmesini istiyorsam genelde beyaz güvercine denk gelirim ve anlarım ki olumlu olarak sonuçlanacak istediğim şey.
Aslına bakarsan ne DSP'liyim ne Milli Piyango'yla ilgiliyim ne de batıl inanç sahibiyim ama kulakları çınlasın kıymetini şimdi anlamaya başladığım sevgili ilkokul öğretmenim sayesinde beyaz güvercinlerle aramda telepatik bir ilişki var sanırım ve bu ilişki gelipte birgün üstüme pisleyene kadar devam edecek gibi gözüküyor. 
Amaa vellhasssııllll eyy beyaz güvercin üstüme pislersen eğer pislediğin gün şans mans demem tüm çakramı kapatırım sana karşı salarım üzerine Tekiri ona göre akıllı ol.  Tut bi' tarafını !!! (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yormadan Geçme (;